Pathan 2 Sardar
Pathan 2 Sardar:
5 Janvaron K Naam Batao Jo Pani My Rehty Hen
Sardar: Fish
Pathan: Theek Hy Or Batao
Sardar: Fish Ki Ammi,Abu,Bhai Or Behn Pathan: Shabash…
by Pak101.com (few years ago!) / 1693 views
Similar Jokes
sardar to doctor.sardar:-
doctor doctor every night in my dreams monkeys
play football for that iam getting distrubed.
doctor;- take this tablet and now onwards no
dreams comes to u. sardar:- can i take this
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Larkay Ne 1 Larki ko call ki
Larka:Hello Jaan
I Love U
Larki:
Sachi
Larka:
Muchi
Larki:
100 Ka Load Kara Do Please
Larka:
Sorry Baji rong number!
by Pak101.com (few years ago!)
Officer: What Is Your Name?
Candidate: M P. Sir
Officer: Tell Me Properly.
Candidate: Mohan Pal Sir
Officer: Your Father’s Name?
Candidate: M P. Sir
Officer: What Does That Mean?
Candidate: Manmohan Pal Sir
Officer: Your Native Place
Candidate: M P. Sir
Officer: Is It Madhya Pradesh?
Candidate: No, Munnur Pal Sir
Officer: What Is Your Qualification?
Candidate: M P. Sir
Officer: (angrily) What Is It?
Candidate: Metric Pass
Officer: Why Do You Need A Job?
Candidate: M P. Sir
Officer: And What Does That Mean?
Candidate: Money Problem Sir
Officer: Describe Your Personality
Candidate: M P. Sir
by hearthackervsgirls (few years ago!)
PHYSICS TEACHER: Now As You All Know The Law Of Gravity Explains Why We Stay On Earth!
PAPPU: But Sir! Where Did People Stay Before The Law Was Passed?
by Pak101.com (few years ago!)
Santa pland land hote hi chillane laga “Bangalore
aaya Bangalore aaya. Balle Balle”
Air Hostess : Hello sir, B silent.
Santa : “Ok, anglore aaya anglore aaya. Alle Alle”
by Pak101.com (few years ago!)
Pyaar ladko ko bhi chahiye,
aur ladkiyo ko bhi.
.
.
Difference is that
ladkiyo ko Ashiqui 2 movie wala chahiye.
.
.
.
And ladko ko..
.Murder2 wala
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Santa ek black aur ek white shocks pehenkar school aata hai.
Madam : Ghar jao aur moje
badalkar aao.
Santa : Koi fayda nahi, waha bhi ek black aur ek white moja hi rakha hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar:
doctor sahib ye dawa to kahin se nahi mil rahi.
Pathan doctor:
Ooh hoo.. dawai likhna to hum bhul hi gaya ye to
hamara signature hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Munna bhai: Abe circuite bata, agar bina dato ka kutta kate to kya karne ka?
Circuite: simple he na bhai, bole to bina sui k 14 injection lagane ka.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar servis shopes ki
dukan py:
Bari guratean dandy oo,,
jutti ne tay 2 din vi nahi
kadday…
Dukandar:
Huwa kia hai??
Sardar:
.
.
.
.
Hona ki c
Chuki gai ay
by hearthackervsgirls (few years ago!)