Pathan: oye teray chotay bhai ki moonchain
Pathan: oye teray chotay bhai ki moonchain hen or
teri nahi hen?
Aisa kiun?
2nd Pathan: Is main kiun wali kya bat he?
Wo Abu pe gya he or me ammi pe.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 966 views
Similar Jokes
Santa Banta se bola “Bhai aaj to chay peene ka
maza aa gaya.”
Banta : Santa Jee, agar billi ne dudh me muh na
mara hota to aur bhi maza aata!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What's the difference between Ronald Reagan and Bill Clinton?
Ronald Reagan was an actor before he was President.
by Pak101.com (few years ago!)
Tum Par Beete Gi To Tum Bhi Jan Jao Ge,
Faraz..
.
.
... .
.
Koi Nazron Ke SamNe Se Biryani Le Jae To Kitna
Dard Hota Hai..
(".)/ Oye 1 Niwala
<)) To Khila De
_/ à/_ Yaar....
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Biwi: Janu! Aj hamari shadi ki salgira hai, kia karein?
Shohar: Is Saan-e-Ha per do mint ki khamoshi akhtyaar karte hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Aadmi Ki Biwi Sey Sawal Kia Geya Key Aapko Konsi Book Sab Sey Ziada Pasand Hai? Biwi: Apney Husband Ki Cheque Book
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pati Apni Patni Ka Janaza Le Ja Raha Tha.
Janaze Ke Aage Ek Kutta Aur Peeche Aadmiyon Ki
Lambi Line Thi.
Ek Aadmi Ne Ye Dekha Aur Jab Uski Samajh Mein
Na Aaya Ki Ye Kya Chakkat Hai To Jaakar Pati Se
Puchha.
Aadmi: “Bhai Sahab Ye Sab Kaise Hua?”
Pati: “Ye Jo Kutta Hai, Is Ne Kaat Liya Tha”
Aadmi Ne Kuch Socha Aur Bola: “Ye Kutta Ek Din
Ke Liye Udhar Mein De Do”
Pati: “Jarur, Par Peechhe Line Mein Lag Jao“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa bike se ja raha tha,Ladki ko dekh achanak gir gaya.
Ladki-Oh My God! lagi to nahi.
Santa-nah nah, eh ta yaara da utran da style hai..:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Husband: Honey, I invited a friend home for dinner.
Wife: What? Are you crazy? The house is a mess, all the dishes are dirty, and I can't cook meal.
Funny Husband: I know all that.
Wife: Then why did you invite the friend?
Funny Husband: Because the poor fool is thinking about getting married.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pathan Pakistan Ka Flag Lene Aik Shop Par Gaya Usne Dukandar Se Kaha Ke Pakistan Ka Flag Dikhao…
Dukandar Ne Flag Dikhaya
To Pathan Ne Aik Aisi Baat Ki
Jisse Dukandar Ko Gussa Aagaya…
Guess Pathan Ne Kya Kaha Hoga??
?
?
Pathan Said:
Yaara Isme Aur Colour Dikhao
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi ne zindagi se tang aa kar kaha
"Es zindagi se tu Mout achi hai"
.
Ek dam farishta aya owr bola ke "mai tumhy lainy ayah on"
.
Admi bola: Lo ab insaan mazak bhi nai kar sakta
by hearthackervsgirls (few years ago!)