stupid Dhiir pit gaya punjabi bolne
stupid Dhiir pit gaya punjabi bolne k chakker main..
Papita wali se papite kharidne k liye bola.
ooi.. ik pappy-ta-dede..
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
Santa - Apki shadi ho gayi?
Banta - Haji, ek ladki se hui hai.
Santa - Shaadi to ladki se hi hoti hai.
Banta - Nahi ji meri bahan ki to ladke se hui hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Student School Me Gadha Leke Aaya,
Teacher: Ye Gadha, Q Laye Ho.?
Student: Teacher Aap Hi To Kehti Hyen
K Maine Bare Bare Gadho Ko Insan Banaya Hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:-bachcho kabhi sharab mat peena,jhooth mat bolna,kabhi nonveg mat khana,kabhi ladki ko mat chhedna.aur apne desh ke liye jaan de dena.
Ek bachcha:-de denge sir,sala aisi zindagi se to marna achcha hai.
by Pak101.com (few years ago!)
SARDAR:
Batao aisa kiya karen k Saanp bhi mar jaye aur Laathi bhi na tootay ?
,
,
PATHAN:
Jootay se maar do:)
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Principal:School ka time 8 baje ka tha or tum 9 baje aa rahe ho?
Small cute student:
.
... .
.
.
.
.
Sir aap na mera intezar na kiya karo,
school shuru kar diya karo.
by Pak101.com (few years ago!)
A confession by a girl in
church and amazing
reply she got from priest -
Girl: i m madly in love with a
boy
who is far away from
me.
I m in india and he lives in uk.
We met on marriage website,
Became friends on fb,
Had long chats on whatsapp,
Proposed each other on skype,
N now 2 months of relationship
through viber,
I need ur blessings and good
wishes father… am I on right
path na ?
Priest said to her:
Good my child..
now get married on twitter,
Have fun on tango,
Buy your kids from ebay,
Send them through gmail,
And if u r fed up with ur
husband
or kids,
toh unko OLX pe bech deNa
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband: begum khana tayar nahi hua abhi?
Begum: nahi g,thori dair baqi ha.
Husband: theek ha mein bahar se kha leta hon.
Begum: bas 5 mint ruk jaen.
Husband:5 mint mein khana tayar ho jaega?
Begum: nahi mein tayar ho jaungi.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Tu kitne baje uthati hai?
Girl: Apna koi time nahin
jab dil kare so jati hoon,
aur jab dil kare uth jati hoon..
Boy: Notty!
Tu bilkul mere ‘kutte’ pe gayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband wife ki godh mein leta hua thaa.
Wife: Kaisa lag raha hai ji?
Husband: Aise jaise Bhagwan Vishnu shesh naag ki Godh mein lete hon.
by Pak101.com (few years ago!)