Traffic police chalan book nikaal ke bola
Traffic police chalan book nikaal ke bola: 'Naam
bol?'
Ladka: Galti ho gaya Sir...
Police: Naam Bol
... ... ... ... ...
Ladka: Sorry sir Iss baar jane do...dobara nahi hoga
Police: Naam bol
Ladka: "Trikulavattyy Thekkeparambli
Venkateshwara Swami"
Police (book band karke): "Agli baar gaadi dhire
chalana!" :D
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1049 views
Similar Jokes
Funny sardar
Sardar 1 ghar k nichay
khara “susu” kar raha tha,
Upar say 1 Lady boli
nazer nai a raha, diwaar hai?
Sardar: bola thora side say ho k dekho, nazr aa jaye ga
by Pak101.com (few years ago!)
Wife Ne Pati Se Gale Lagkar Poocha, Main Kaisi Lag Rahi Hoon.
Husband Ne Jawab Diye, Tumne Bhagwan Shankar Ke Gale Main Saanp Dekha Hain Na, Waisi Lag Rahi Ho
by Pak101.com (few years ago!)
I asked my heart: why can't I sleep at night?my heart said..........Puttar tu dopehr nu so lya c,, edda tu aashiq :D
by nadeem (few years ago!)
Sardar Dharakt pe charha to upar bandar ne pocha : Oper kyo aya?
Sardar: Apple Khanay
bandar: Yeh to aam ka darakht hai
Sardar: Pata hai, ais liye Apple sath laya hun
by Razzi (few years ago!)
Santa: Yaar tujhe bus mein thapad kyun pada?
Banta: Pata nahin yaar, meri photo neeche gir gayee thi, maine kaha behen ji zara saadi upar KaRNa photo leni hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Beta:"Mom, Love marriage karne se ghar wale naaraz hote hain kya..?"
.
.
Maa:"Tu zaroor kisi chudail ke chakkar mein hoga,
aur ye sab tujhe usi
daayan ne kaha hoga....
Ladkiyan to bas ladkon ko phansane mein hi lagi rehti hain.. Jahan Acha Ladka dekha
shuruho gaye...
Beta in se bach ke rehna ye bahut makkar aur KAMEENI hoti hain, aur inka to khandan bhi…........"
Beta:"Bas maa, aisa kuch nahi hai,
Wo to Daddy bata rahe the ke Aap Dono ki Love marriage hui thi..":D =))
by Pak101.com (few years ago!)
One day Sardar happened to see a marathon race.
"What the guys are doing" asked the sardar.
" We are running a marathon. The winner will get prize" replied one
runner.
"Only the winner will get prize! Then why others are participating!!"
Exclaimed the Sardar.
by Pak101.com (few years ago!)
Girlfriend ke aansu aur boyfriend ke aansu me kya fark hai?
GF ke aansu farmaish puri karwane ke liye nikalte hain,
Jabki boyfriend ke aansu unhe pura karte karte nikalte hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Lalu Ji Ko English Sikhne Ka Bhoot Sawar Hua.
Aisi Hi Ek Din Unko Sonia Ji Ke Yaha Jana Pada.
Vaha Jake Kaam Se Fursat Pane Ke Bad, Lalu Ji Ne
Sonia Se Pucha
Lalu: “I Love You Ka Kya Matlab Hota Hai?”
Sonia: “Main Tumse Pyar Karti Hun?”
Lalu: “Lo Kar Lo Bar, Angreji Mein Ek Sawal Ka
Puch Liya, Pagli Fida Hi Ho Gayi Humpar“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Do Dost Film Dekhnay Gaye
Rastay Main Pan Ki Dukan Se Paan Khareed Liya
Aur Aagey Peeche Beth Gaye
Beech Film Main Aagey
Bethay Dost Nai Mushkil Main Kaha
Yaar Peek Jama Hogayi Hai Kia Karoo
Peechey Walai Ne Kaha Yaar Aglay Ki Jaib Main Dalday
Tou Usne Kaha Ke Nahi Yar
Is Tarah Touu Us Ko Pata Chal Jaye Ga
Tou Peechay Walai Ne Kaha
Abhi Tak Tujh Ko Pata Chala ?
by Pak101.com (few years ago!)