Pathan N Sardar
Pathan:
Aao Race Lagaty Hain
Jo Haara Wo Ek Hazar Rupe Dega
Sardar:
Lekin Mujhe Rasta Nahi Maloom
Pathan:
Bus Tum Meray Peechay Peechay Rehna
Sardar:
Thanks Yar
by Pak101.com (few years ago!) / 994 views
Similar Jokes
2 pathan darya me thora se dahi dal kar
2 pathan darya me thora se dahi dal kar chamche se hila raha hote han
.
.
.
.
3 pathan aata ha or kehta ha ye kia kar rahe ho.....
.
.
wo kehte han lasii bana rahe han
to 3 pathan kehta ha
.
.
.
.
.
.
.
itna lassi tumhara baap pie ga :D
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
The beautiful personal secretary came angrily out of boss cabin… One of her friend asked what happened dear…..
Secretary: Boss asked, are you free tonight ?? I said for you I am always free…..and that stupid gave me some pages to type !
by Pak101.com (few years ago!)
Santa-Tumne Kabhi Koi Larki Phansai hai?
Banta-Yaar Larki To Maine Phansa li thi.
Par Tum Logo ne ye Mohalla hi Chor Diya. :-
by Pak101.com (few years ago!)
1 LADY APNE BOY FRND K SAATH GHUM RHI THI
,
ITNE ME USKA HUSBND AGYA OR USKE Boy Frnd
KO
PITNE LGA.
.
LADY-MAR SALE KO,APNI BIWI GHUMATE NAI
,
DUSRE KI BWI KO GHUMANE LE ATE H.
.
(fir boyfrnd ko josh aya gya or wo husbnd ko mrne
lga)
lady-mar sale ko,na khud ghumane le jata h na kisi
or ko
ghumane deta he
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sante ne apni engagement tod diti.
Kiyon ki kudi kavari c.
Santa: Jo ajj tak kisi di nahi ho saki, oh meri kiven ho sakdi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan na apna bacha ka naam america rakh lea . Logo na pocha aap ka dushman ha america aap na apne bache ka naam america rakh lea . Pathan : na kaha hum dunya ko batana chahta ha ka pathan america ka baap ha .
Aur Aes tarah jang shoro ho ge.
America : Hum Chand per jakr jahaz banyge . Pathan : hum soraj pr ja kr naswar banayga . America : Tum jal jaega. Pathan : Hum Pagal nhe hum raat ko jayga.
HAHAHAHAHAHAH.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Karan Johar bar me Beer peene aaya..
9 bottle peene ke baad,
Waiter :Aap ko chadhti kyu nahi?
Karan :"Main mard hoon"
Waiter: Chadh gayi saale ko...!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Mere pas ao, main tumhe tight sa hug dena chahti hun.
Pathan: oye Hugta to hum b tight wala hai,
Lekin agar wo hum tum ko de ga to tum ko ganda lagega..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Do pathan apas mein baat kar rahe the
Pehla bola
KiaTumhari ghari sahi waqt batati hai
Doosra Pathan
Batati tu naheen daikhna parta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Black Larki ko Jaduger ne Jadu se Par lga diye.
Larki : wow!
ab kya mein PARI ban gyi hun?:D
.
.
.
Jaduger:
Anniye,,
Tu Dengi Machar ban gyi ain...!!:):
by Pak101.com (few years ago!)