mera kam in fakiron ko

Ho mera kam in fakiron ko sms karna,

In kanjoso garibon ka inbox bharna,

Mera ALLAH inhe bhi abshram ajay,

Ye sms parhte hi inka bhi sms ajae???

by Mazhar Khan (few years ago!) / 843 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Agar aadhi raat ko Husband

Agar aadhi raat ko Husband ka
dil kare or Wife ka mood na ho
to.
.
.
... .
.
.
Husband ko chahiye ki wo Wife
ko tang na kare
.
.
.
.
.
.
.
Balki khud uth ke pani pee le..:p
,
"ye tha RAKHI SAWANT ka mind
testing totka.

by Pak101.com (few years ago!)
Bad Temper Problem

Patient: Doctor, you must help me. I'm under such a lot of stress, I keep losing my temper with people.

Doctor: Tell me about your problem.

Patient: I just did, didn't I, you stupid fool!!

by Pak101.com (few years ago!)
1pathan Jalebi Bech Raha Tha

1pathan Jalebi Bech Raha Tha,
Magr Keh Raha Tha “Aalu Le Lo Aalu!”

1Aadmi Aya Or Bola:
“Par Ye To Jalebi He”

Pathan:
Chup Ho Ja!Warna Makhiyan Aa Jaayegi.

by Pak101.com (few years ago!)
jahaz jab urta he to

Sardar: yar jahaz jab urta he to uske gate q bnd ho jate he

Pathan: kafi der sochne ke baad
.
.
.
.
.
Yar koi juice ya kulfi wala na charh jaye

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bemari aur Dolat

1 DiN Bemari Ny Doulat sy Kaha:
tum Kitni KhushNaseeb Ho Hr Koi tume Pany ki Koshish Krta Hai.
Åur Me Kitni BadNseb, k Hr Shaks Mujse Door Bhagta Hai
DOLAT BOLI:
KhushNaseeb to tum Ho Jise Pa kr Log Apny KHUDA ko yad Karty Hen,
Åur BadNaseeb to Me Hon Jisy Pa kr Aksr Log KHUDA ko Bhool Jaty Hen.

by Abdul Sami (few years ago!)
Zarori Ilan!

Zarori Ilan!
1st Dec, se bijli bilkul khatam ho jay gi,

1st Dec se tamam log apnay apnay UPS

wapda k kissi bhi office se recharge karwa saktay hain.
Shukria.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Boht Serious Tha

Aik Dafa Aik Sardar Boht Serious Tha Bas Yaar Iss Sey Bara Jhoot
Mujh Sey Nahee Bola Jata

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan 2nd Se

Ek Pathan 2nd Se!
Is Ki English Kya Hogi?
“Mujhe Roza Lag Raha Hai”

2nd Pathan!: Khocha Bohot Easy Hai. “The Roza Is Touching To Me”

by Pak101.com (few years ago!)
Santa: oye banta machli khayega?

Santa: oye banta machli khayega?

Banta: nhi yaar usme kaante hote hain.

Santa: oye chadd yaar, chappal pahen ke kha lena.

by Pak101.com (few years ago!)
painter pathan

Aik Pathan Apne Kamre Ko Paint Ker Raha Tha..
Us ne Sirf Chhat Ko
"White" Paint Kiya..!
Aur
Baqi Deewaron Pe Likh Diya..
.
.
.
.
.
.
.
.
."Same As Above":

by Abdul Basit (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook