Ek Aadmi aata hain

7 sadhu 7 chatai per dhyaan lagakar baithe the.
Ek Aadmi aata hain aur sabse bujurg sadhu ko
Pranam kar poochta hain
Maharaj ladki nahi pat rahi hai.. kya Karu?
Woh sadhu sabse chote sadhu ko pukarta hain
Aur kehtaa hain.. chotu ek aur chatai laga de
beta..

by Tanveer Hussain (few years ago!) / 2943 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Double heart attack message

Double heart attack message by a girl to a boy: . . . . 1st Msg:”Let`s break up now,it`sall over. . . . 2nd Msg:”Sorry, Sorry, Sorry!That was not for you…:p:O

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha

Ladke wale Ladki k ghar aaye Or Pucha...

'Ladki kuch karti bhi hai...??'
Ladki ki Maa - Han Ji...
11 Rupes Main Pure 1100 SMS Krti hai wo bhi 7 din me..

by Pak101.com (few years ago!)
Wife angry as hubby stands

Wife angry as hubby stands tOO clOse 2 a beautiful gal in a bus!
Gal slaps her hubby 4pinching-

Hubby-i swear i didnt dO it.
W-i knw i did it :)

by Pak101.com (few years ago!)
Sir:~PYAR or ISHQ me ky a fark hai?

Sir:~PYAR or ISHQ me ky
a fark hai? Student:~Sir
PYAR wo hai jo aap apni b
eti se karte hai, OR ISHQ
wo hai jo hum aapki beti s
e karte hai

by Pak101.com (few years ago!)
Banta to Doctor

Banta to Doctor : Doctor Sahab! Mein apna dimag daan karna chahta hu.

Doctor : Hoga to hum le lenge .

by Pak101.com (few years ago!)
Load Shedding K Fawaaid

Load Shedding K Fawaaid: Generator,UPS & Candle Walo Ko Rozgar Ki Farahmi Bijli Ka Bill Kam Aiga Mobile Charge Na Hone Se Balance & Time Saving TV Na Dakhnay Say Gunaho Ma Kami Sabr Karney Ki Waja Se Jannat Mein Jaaney K Ziyada Imkanat (A Public.

by Pak101.com (few years ago!)
That Angry Moment

That Angry Moment!
.
.
.
.
Whn a small kid hits u widout any reason in front of his mom & u
cant do anything bt smile n say
.
.
.
.
kitna cute hai (Sala kutta) :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan to his uneducated wife

Pathan to his uneducated wife:
Come on darling lets go for a honey moon.
Wife: no dear I have to do some work at home,
Take my brother with you. :)
Pathan joy fully said “o yesssssssssssssssss”

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Larka Ek Larki

Ek Larka Ek Larki
Aha Aha

Adhi Raat Ko
Oho Oho

Jungle Main
Wah Wah

Jhari K Peichay
Ouii

Sab Say Chup K
UFF

DABA DABA K
Aha Aha

Mango Kah Rahey They
Hahahahhah

by Mazhar Khan (few years ago!)
Spinner

preeto: main kapray nichor nichor k thak gayi, tum
mujhe ek spinner hi dila d.
next day santa HARBHAJAN SINGH ko le aaye.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook