Joota chupai ki rasm
Joota chupai ki rasm k wqt dulhay ki 1 sali ne kaha:main to 1100 loongi.
2nd sali boli mai to 2100 loongi.
peche se 1 pathan bola: 2310 lelo, us main FM Bhi hai.
by Pak101.com (few years ago!) / 1262 views
Similar Jokes
Santa k Ghar NAVJOT SINGH SIDDHU ki Tasvir Lagi hui Thi.
Banta: Ye Kyon Laga Rakhi Hai?
Santa: LAUGHING BUDDHA Lene Gaya Tha.
Dukandar ne Kaha Ye LATEST Hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Son :
Papa Kya Aap Kabhi Egypt Gaye Ho?
Papa :Nahi, Par Kyu?
Son : To Fir Aap Itni Khofnak Mummy Kaha Se Laye ?
by Mohammad Ali (few years ago!)
American: Can you swim?
Pathan : no
American : Dog is better than you because it swims
Pathan : Can you swim?
American: Yes why not
Pathan : What is the difference between you and dog
Ge0 PaThAn
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne apni bhabi qatal kr di
Police: Q ki?
Pathan: Mere dost k pas cal aai.Wo hans hans k bat kr rha tha
Main ne pucha kon hai?
To bola tumhri BHABI..
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa: Bhaisahab time kya hua?
Man: Sham ke 6 baje hain!
Santa: Sala, subah se pooch raha hoon, sab alag alag time bata rahe hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Two cockroaches sitting in washroon eating potty.
One said to other: Yaar mujhe potty aa rahe hai.
Other said: Yaar khane ke time pe to aise batain mat kiya karo.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy:kia me ap ko ghar chor du?
Girl:ya,why not.
Boy:kahan par?
Girl:lyari.
Boy:baji ye lo 100 rupee raksha bna lo me namaz parhta hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Chinki Ek Bar Group Mein Apni Saheliyo Ko Bata Rahi Thi.
Chinki: “Boys Ka Common Sense Zero Hota Hai”
Group Mein Bethi Baki Ladkiyo Ne Hairani Se Puchha: “Wo Kaise ?”
Chinki: “Gents Toilet Mein Likh Kar Aayenge Priya I Love You, Ab Kya Priya Waha Padhne Jayegi“
by Pak101.com (few years ago!)
Yeh To In Teen Pathanon Ki Mehrobani Hai Faraz
Warna
South Africa Jaise Team Ko Hirana
In Daal Khoron Ka Kaam Nahi Hai
by Mohammad Ali (few years ago!)
Doctor-"Kamjori hai, Fruite khaya karo chilke sahit."
after 1 hour,,,
Santa-"Mere Pet me Dard ho raha hai."
Doctor-"Kya khaya tha..?"
Santa-"Nariyal chilke sahit...
by Pak101.com (few years ago!)