Doctor Sahib
Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga. 1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki, Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi Dr: What problem. Pathan:...
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1008 views
Similar Jokes
Teacher: Radio Or Akhbar Main Kia Farq Hai?
Pathan (Bohat Soch K):
Dekho Madam,
Akhbar Mein Hum Rotiyan La Sakta Hai,
Magar Radio Mein Nahi…
by Mohammad Ali (few years ago!)
Height of good luck
teacher: Hey Stand up tell me two pronouns
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student: who Me
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Teacher: very good sit down
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ke ghar ladki hui .ab use chinta ho gai ki uski beti badi hogi to ladke chedge.
Santa:-per maine iska intzaam kar liya hai.
Banta:-kya?
Santa:-maine apni beti ka naam didi rakh diya hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan Proposed Girl.. - Funny-jokes
pathan proposed girl with romantic poetry:kutta mar gaya razai me,mai pagal hoon teri judai me.
gobar pay machar beth nahi sakta pathan teray bin reh nahi sakta.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
aik fakir aik admi se behk mangte hoye bola Allah ke naam par kuch de do,baba aap ki rozi main barkat ki dua Karen gain.
admi foran bola baba jee apne liye bi dua kar lijye.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to
Pappu use ghur raha tha.!
.
.
Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai
kya.......?.?
.
.
Pappu usko thappad maar ke bola:
.
.
Kamini Mere garam pani se kyu nahayi..?? :P
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Kee Gal hai Sante. Akelle kelle samosey kha reyan
Santa : Nahin yaarr, Chutney De Naal.
by Pak101.com (few years ago!)
1 kuta ek shekh ki roti cheen k bhaga
Shekh b kute k pechy bhaga Jab shekh bhagte bhagty thak gya to ruk k bola
ay Allah is roti ka swab dada marhoom ko dena.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa- Doctor saab 1 pareshani hain ki main jab bhi nahata hoon geela ho jata hu!
Doctor - kal se nahate samay nal band kar liya karo
by Pak101.com (few years ago!)
Ghaber: yeh hath mujko ko de dy thakur
Thakur: le ly saly mera b ly jai ka b ly veru ka b ly basnti ka b lu immam shb ka b ly pury gao ka le ly
Ghaber sory yar tu to emotional hi ho gya hai
by Pak101.com (few years ago!)