English School K Students
English School K Students Chirya Ghar Main..
Ohhh Wowww Look That Monky,
He Is Sleeping, Don’t Disturb …
Govrnment School K Bachay:
Oye Daikh Tera BAAP So Raha Ha,
Salay Ki Dum Khainch
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1001 views
Similar Jokes
Cinema main khawaateen k huqooq per film chal rahi thi.
1khaatoon ne josh mein naara lagaya:
aaj ki aurat kiya nahi kar sakti?
Pathan bola road per peshaab
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
FB page Admin hone ki sabse badi
problm....
.
.
.
.
Sari ladkiyo ko lagta ki iski to
pahle se hi girlfrnd hogi :-)
.
.
.
. .
.
.
.
.
.
.
.
Unko kya pata isee vajah se aaj
tak
single hu mai
by Pak101.com (few years ago!)
Boy : Maine Suna hai is Ghar Mein Jin Bhot aur Rohain Rehti Hy
Pathan : pta Nai
Mje to Khud Mare Hue 8 Sal Hogye
Moral: pathano ko marne k bad B akal nae ati
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar mujhe safar me neend nai ati
Pathan:to tum rabi ul awal me so liya karo.
by Sabir shah (few years ago!)
Jab rishte walay ap ko daikhnay ayain to apny moun
per Meezan oil lagain.
Kyun K. Her cheez
Meezan main achi lagti hay.!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
APP VOTE KIS KO DAINGE ?
PPP KO ?
MMA KO ?
MQM KO ?
ANP KO ?
PML Q KO ?
PML N KO
VOTE JISS KO BHI DOO
LAIKEN WINNER RESULTS ?
.
.
.
.
.
PERVEZ MUSHRAF ONLY
by Abdul Sami (few years ago!)
Dulhay: 1st night Dulhan ke aankh pr kiss keya or kaha
“Ankhin sakhsiat ke kitab hoti hain”
Dulhan: tum ko kitaboo main khoay ho or library main aag lagi hy.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Doctor patient ke piche bhag
raha tha.
.
.
Logo ne Dr. se poocha, aap q bhag
rahe ho patient ke piche?
.
.
.
Dr. ne kaha = Ye Kamina har
mahine brain ka operation karvane
aata hai,
Aur
Muft mai ball katvake bhag
jata hai....
by Asim Raza (few years ago!)
Ann: What does your husband do?
Liza: What a husband should do.
Ann: I’m not asking about the night, but the day.
Liza: OK. He does the same during the day too.
Ann: I’m asking what he does for a living!!
Liza: That’s what I’m answering. He is so excited all the time. Day or night, it doesn’t make any difference to him. He is always in the bedroom.
Ann: A s*x maniac?
Liza: No, not at all. He is always in bedrooms breaking the lockers. He is a burglar
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bale
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)