kam wali nokrani“SHANTI” ko bulao

Sardar jii: kam wali nokrani“SHANTI” ko bulao

BV: kyu?

Sardar jii: doctor ne bola hy kraat ko dawa khao aurShanti k sath so jao

by hearthackervsgirls (few years ago!) / 923 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sikh platform per

Doo sikh platform per train kay pechay bagg rahay
thay, aur train kay loog unhain josh dila rahay thay
shabash sardar jee. Un mein say akk train per char
jata ha, too loog khub shabahsh daytay hain, jub us
ka breath controll main ati ha to wo kahta ha main
to chornay aya tha sawari to station per rah gyee.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Principal: Agar koi ladka girl's

Principal: Agar koi ladka girl's hostel me paya gaya, to usko pehli bar Rs 300 fine lagega, dusri bar 500 aur teesri bar Rs 800 fine lagega.

Ek Ladka: Monthly pass ka kya lega, mamu?"

by Pak101.com (few years ago!)
Apko pata chale ki me 1st

DAD apko pata chale ki me 1st division pas hua to apko kesa lgega

DAD -me to
KHUSI SE PAGAL ho jaunga
KID -Bus isi DAR se me FAIL hogya

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Pathan Kon Banega Crorepati Main:
.
Q: What is you Father Name?
.
Pathan: Plz Options?
.
A. Dilawar
B. Changez
C. Feroz
D. Sultan
.
Pathan: Life Line 50/50
A. Dilawar
C. Feroze
.
Pathan: Audience Vote.
75% Dilawar
25% Feroze
.
Pathan: My Last Life line Phone a Friend.
.
Kisko Call Karengy?
.
Pathan: Apny Baap Dilawar Ko

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Comming sooon

Pathan ka kisi se jhagra ho gaya
pathan ne us ki tasweer le kar qabistan me laga di aur neche likh dia


comming soon.

by Sabir shah (few years ago!)
Sardar park me baitha tha.

Sardar park me baitha tha.
Friend:Kya kar raha hy?

Sardar: Badla le Raha hon!
Friend: Kese?

Sardar:Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kar raha hon.

by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Y r u late?

Teacher: Y r u late?
Student: Mom n dad were fighting.
T: They were fighting,so u are late?
S: Actually 1 shoe was with dad and the other was with mom.

by Pak101.com (few years ago!)
Funny Husband In Sasural

Ek Bar Husband Apni Wife Ke Sath Apne Sasural Jaata Hai

Ek Din Vahan Husband Biwi Se Kahta Hai: jaan plzz love
me.

Biwi sharmate hue : Nahi Ye Mere Papa Ka Ghar Hai.

Funny Husband: To Kya Mere papa Ka Ghar Red Light Area
Hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Gobar Jaisa Khana

Husband:
Aaj Tumne Ye Kaisa Khana
Banaya Hai,GOBAR Jaisa….

Wife- HEY RAM!!
Is Aadmi Ne Kya-Kya Taste Kar
Rakha Hai….

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ka Shak

1 pathan jab b nahanay jata to
darwaza khol deta..
Kisi ne waja poochi to us ne kaha:
“Mujhe shak hai k darwazy k neeche
se mujhe koi dekhta hai”…….

by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook