Reporter ny aik Zakhmi sy pocha
Reporter ny aik Zakhmi sy pocha jb bomb gira.
kiya wo phat gaya tha?
Zakhmi (Ghussey se): Nai wo reeng ker mere qareeb aaya aur pyar se bola
“THAAA”
by Mazhar Khan (few years ago!) / 1049 views
Similar Jokes
Lady Doctor:Lambi Saans Lo Aur Kuch Mahsoos Karo
.
Kid: Ok
Lady Doctor:What do You Feel Now
.
Kid: your body
Spary Is Amezing
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 larka tha diwana Ca,mobile le kr phirta tha,nzren joka k,mobile me kuch dekha krta thi,jab b milta thi muj se, Bas yehi pocha krta tha,Ye on kesay hota hai?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Sirf Mere Liye Hi Paan Kyu Le Rahe Ho?
Apne Liye Bhi Le Lo...
.
.
.
.
Husband: Mai Bina Paan Khaye Bhi Chup Reh Sakta Hu
by Pak101.com (few years ago!)
3 Bache apas mai baat ker rhe the..
Ek ne kha mai kale rang ki Car lo ga kyo k mere abu k baal kale hai.
Dosre ne kha mai bhore rang ki car lo ga kyo k mere abu k baal bhore hai.
or jub tesre ki bari ai to wo jhut se bola..
Mai baghair chut ki Car lo ga kyo k mere abu gange hai..::)))
by Muhammad Farrukh Nawaz (few years ago!)
Boy: Hey, I bought a New i-Phone 5s
Girl: WOW!!
Konsi Company ka Hai??
Boy: Ja Behan Tu Ghar Ja,
Reebok ka Hai..:-D
by lescol (few years ago!)
Darakht pr 6 prinday bethay thay.Shikari ne dekha Or unn pr fire kia.5 prinday urr gye.
1 betha rha.
.
kioun?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bus….Badmashi
by Mazhar Khan (few years ago!)
Barkha Dutt: Laloo Ji, hamare desh mein divorce ke cases badte hi ja rahe hain.
Aapko kya sochte ho, iska main karan kya hai.
Funny Laloo: Shaadi.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek baar pappu k saamne sher aa gaya…
usne upar dekhte huye kaha:
“bhagwan, main to mar gaya”
Us din bhagwaan ji bhi mast mood mein the,
Upar se awaaz aayi:
“ek patthar utha, aur sher k sarpe maar de”,
Pappu ne patthar uthaya aur sher ke sar per maar diya,
Phir upar se awaaz aayi :
“Beta, mara to tu ab hai”
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Writing His Diary :
My Sister Had A Baby This Morning.
I’Ve Not Heard That Its A Boy Or A Girl.
So,I Dont Know
Whether I Am Uncle Or Aunty.
by Pak101.com (few years ago!)
Style of break up:
Boy bought gift for His Girl friend-
GF:Wat the hell would I do with this rocket?
Boy: U wanted stars na?
Now sit on it and GET LOST
by Mohammad Ali (few years ago!)