Pathan ne makhi k dono par
Pathan ne makhi k dono par kat diye aur kaha
“UR ja”
wo na uri to pathan ne kaha:
Tajarbay se sabit hua k Agr makhi k dono pr Kat diye jain to wo Sun nai skti :)
by Mazhar Khan (few years ago!) / 901 views
Similar Jokes
Banta santa se-teri dukan pe mitthai rakhi h tera dil isko khane ko nhi krta,santa- yaar krta to bhut h par papa marenge isliye chaat kar rakh deta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Question: Why did 18 Sardars
go to a movie?
Answer: Because below 18
was not allowed.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa Ka Darwaza Zor Se Baja.
Wo Ghusse Se Darwaze Pr Gaya Aur Bola:
"Kon Gadhe Ka Bacha Hai?
Bahar Se Aawaz Aai:..
Papa Mai Hu. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Once there were 3 people in an airplane, one took a bite out of
an apple. She thought it was too sweet so she threw it out of
the plane. The second person took a bite out of a lemon and she
thought it was too sour so, she threw it out of the plane. Then
the last person took a bite out of a grenade and he thought it
was too crunchy so, he threw it out of the plane. Then they
landed and decided to go for a walk. They first passed a little
girl who was crying and they asked, "little girl, little girl,
why are you crying?" and the little girl said, "an apple came
down and killed my new kitty". Next they passed a little boy
who
was also crying. And they again asked, "little boy, little boy,
why are you crying?" and the little boy said, "a lemon came
down
and killed my new puppy." Then they passed a blonde sitting on
the side walk laughing her butt off. They asked, "why are you
laughing so hard?" and the blonde said, "I farted and the
building behind me blew up!!"
by Kamran (few years ago!)
A patient came to his dentist with problems with
his teeth.
Patient: Doctor, I have yellow teeth, what do I do?
Dentist: Wear a brown tie!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nalayak bano to aise bano k
Jis din kitab kholo to Khud kitab ke panne tumse puchhe
.
... .
.
.
.
.
Beta aaj tabiyat to theek hai na ya pee rakhi hai ??????
by Pak101.com (few years ago!)
Mallika Sherawat ko Mixar chalate dekh k naukar bola
madam juice bana rhi ho kya?
,
,
,
,
Malika:nahi re 1-2 din k hi kapde the,
to socha isi me dho dalu...
by Pak101.com (few years ago!)
Gaou ka master ji bacho ku english parra raha ta----- Bacho ye ,, M,, hy . M say mother--maa--jaisay sheeday ki maa---- Dosray din master ji nay board pay W lika-- bacho ye kia hy?? aik bacha bola-----sir---hy tu ye sheeday ki maa --par aj is ki taangay oopar hy
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar: aapaan te roti roz kukar nal khaee dee a!
Dost: es mehngaee vich keevain?
Sardar: ek burkee aap khaee dee a te ek kukar noo pai dee a!
by tanveer hussain (few years ago!)
Santa:- Yaar ye Auratein Sharab Se Nafrat Q
karti hai
Banta:- Q k sharab Pine k bhad
Chuhe Jaisa Pati b Sher Ban jata hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)