Baagh Me Bulbul
Baagh Me Bulbul Or Mehfil Me Parwaney, Behar-e-Ishq Me Kis Ka Baira Gharq Nahi, Dono Saari Raat Nahi Sotey Ik Pal, Aashiq Or Ullu Me Koi Farq Nahi.
by Mazhar Khan (few years ago!) / 984 views
Similar Jokes
GIRL stands for
G: GOSSIP mai sab sai agay
I: INNOCENT sirf shakal say
R: RONAY ki machine
L: LARAYI mai sab ki maa
by Mazhar Khan (few years ago!)
Nepali : Saab ye shaam singh ka mobile kaha milega
Salesman : Pata nahi
Nepali : Saab ji TV me ad to isi dukan ka hai.
Salesman : Abey ye sham singh nahi, SAMSUNG
hai!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
'1 Aadmi Ne akhbaar main add Dekha:
Purana Mobile Do or New Mobile Lo.
Wo Us A....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Sardar ko America mai Police ne rook lia, owr Investigation shuro kar li
.
Sardar ko English nahi athi thi, eslie tu ne LEAVE APPLICATION suna dia
.
Police ne esy Pagal Samaj kar chor dia
.
Sardar ki Bewi: Sardar Jee tussi tay great O!
Sardar: O ae tay kuch vi nahi, haly te mai THIRSTY CROW nahi sunayi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Admi Ka Tota(Parrot)
Daily 1 Shaks Ko
“Oye Baghairt”
Kaha Karta Tha
Us Shaks Ne Admi Se Shikayat Ki
Admi Ne Tote Ko Danta
Agle Din Jab Wo Shakhs Qareb Se Guzra To Tota Kuch Na Bola
Thora Aage Ja Ke Us Shakhs Ne Peeche Mur Ke Dekha To Tota Hjanste Howe
Bola Samajh To Gaya Hoga Tu
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu: Tum 1baar me kitne admi utha sakte ho,
PAHALWAN: kamse kam 10
.
.
... .
.
.
.
.
.
Pappu: bas,
Tumse acha to mera murga hai, jo subah pure
mohlle ko utha deta hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Achcha dost zindgi ko jannat bnata
hai. Islye Meri qadar kia karo
Warna fir kehte firoge.!! Bahti hawa sa tha wo
Yar hmara tha wo
Kaha gaya use dhundo.
by khalid hussain (few years ago!)
Love Mariage ka Matlb Apni Girlfrnd Ko Wife
Bnana
Arange Marriage Ka Matlb
SoChO
.
.
KiSi Or Ki Girlfrnd ko Wife
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Law professor:
“Which is the most important law of finance
for starting a new business?”
student:
“father in law”.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Secret of success:
1. Top mat karo warna log tumse
jalenge.
2. Class me late jao, har teacher tumhe
yaad rakhega.
3. Nakal ka chance ho to padho mat.
4. Zyada padhne se time waste
hota hai,time kharab karna
buri bat hai..
5. Kabhi viva mat do bcoz
bezzati ke 2 marks se izzat
ke 0 marks acche hote hai
by Pak101.com (few years ago!)