Student


Teacher: Shadi ke waqt Dulha ko gorhy (horse) par kion betaya jata hai??
.
Student: Last warning di jati hai ky abhi bhi waqt hai bhaag ja….

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 932 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sub mujse darty hain or main BV se

1) POLICE MAN:
Sub mujse darty hain or main BV se

2) MOCHI:
Main juton ki maramat krta hun or BV meri

3) TEACHER:
Main school mei lecture deta hun or ghr mei sirf sunta hun,

4) OFFICER:
Main office mei BOSS hun or ghr mei Nokar,

5) JUDGE:
Main court mei faislay sunata hun or ghr mei khud insaf ka talabgar!

Faisla aap k hath mei hai,

kunware rho
khush rho.
No Wife Easy Life.

Jo shadi kr chuky hain wo Sabar kren jin ki nhi hui wo shukar kren.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Premika ne aisi maang rakhi

S: Premika ne aisi maang rakhi k Maine Use chhod diya
B: Lekin uski Mange Kya Thi
S: Shadi Ki

by Pak101.com (few years ago!)
AV lagvaya

GOLU Ne A.C Lgwaya
MOLU-Apko To Sardi Bahut Lagti He?
GOLU-Oye Mene Ulta Lgwaya He
Garam Hwa Andar Or Thndi Hawa Bahar Jati Hai

by Tanveer Hussain (few years ago!)
What is self insult

What is self insult ?????
.
.

An angry boss: Tumne kabhi ullu dekha hai
.
.
.

Pappu(sar jhuka ke): Nahi sir…
.
.
.
.

Boss: Neeche kya dekh rhe ho idiot
.
.
.
Meri taraf Dekho

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ramu: Sir, mere ghar mein TV

Ramu: Sir, mere ghar mein TV chodke baaki sabki chori hogayi hai?

Police: chor ne sirf TV kisliye chodaa hoga?

Ramu: mujhe kya pataa sir? main us samay TV mein serial dekh rahaa thaa

by Pak101.com (few years ago!)
In exam madam said

In exam madam said write Ur Loverz Name in Paper..
.
.
.
After 02 seconds GIRLZ said: Finished madam..
... .
.
.
After 1 hour BOYZ Said: Extra Sheet plzzz...

by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar ne malton ki reri lagai

1 sardar ne malton ki reri lagai.
6 din tak maltay nhi bikay or sukh kar chotay ho gaye.

satwen din sardar malton ko pani lagatay huay bola

Oye! nai vikna tay na viko par hosh te karo

by Pak101.com (few years ago!)
women

"Honey," said this husband to his wife, "I invited a friend home for supper." "What? Are you crazy? The house is a mess, I haven't been shopping, all the dishes are dirty, and I don't feel like cooking a fancy meal!" "I know all that." "Then why did you invite a friend for supper?" "Because the poor fool's thinking about getting married."

by inayat khan (few years ago!)
Sardar went for a Art Exhibition

Sardar went for a Art Exhibition.He shouted at art ..”Oh My GOD what a worst picture”.

Exhibitor: Excuse me , It’s a mirror..

by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 Pankhe

SANTA ELECTRIC SHOP ME- 2 PANKHE DENA
1 LADIES OR 1 GENTS.
SALESMAN- PANKHO ME LADIES OR GENTS NAHI
HOTA.
SANTA- KESE NAHI HOTA EK BAJAJ KA DE OR EK
USHA KA.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook