Student
Teacher: Shadi ke waqt Dulha ko gorhy (horse) par kion betaya jata hai??
.
Student: Last warning di jati hai ky abhi bhi waqt hai bhaag ja….
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 932 views
Similar Jokes
1) POLICE MAN:
Sub mujse darty hain or main BV se
2) MOCHI:
Main juton ki maramat krta hun or BV meri
3) TEACHER:
Main school mei lecture deta hun or ghr mei sirf sunta hun,
4) OFFICER:
Main office mei BOSS hun or ghr mei Nokar,
5) JUDGE:
Main court mei faislay sunata hun or ghr mei khud insaf ka talabgar!
Faisla aap k hath mei hai,
kunware rho
khush rho.
No Wife Easy Life.
Jo shadi kr chuky hain wo Sabar kren jin ki nhi hui wo shukar kren.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
S: Premika ne aisi maang rakhi k Maine Use chhod diya
B: Lekin uski Mange Kya Thi
S: Shadi Ki
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU Ne A.C Lgwaya
MOLU-Apko To Sardi Bahut Lagti He?
GOLU-Oye Mene Ulta Lgwaya He
Garam Hwa Andar Or Thndi Hawa Bahar Jati Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What is self insult ?????
.
.
An angry boss: Tumne kabhi ullu dekha hai
.
.
.
Pappu(sar jhuka ke): Nahi sir…
.
.
.
.
Boss: Neeche kya dekh rhe ho idiot
.
.
.
Meri taraf Dekho
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ramu: Sir, mere ghar mein TV chodke baaki sabki chori hogayi hai?
Police: chor ne sirf TV kisliye chodaa hoga?
Ramu: mujhe kya pataa sir? main us samay TV mein serial dekh rahaa thaa
by Pak101.com (few years ago!)
In exam madam said write Ur Loverz Name in Paper..
.
.
.
After 02 seconds GIRLZ said: Finished madam..
... .
.
.
After 1 hour BOYZ Said: Extra Sheet plzzz...
by Pak101.com (few years ago!)
1 sardar ne malton ki reri lagai.
6 din tak maltay nhi bikay or sukh kar chotay ho gaye.
satwen din sardar malton ko pani lagatay huay bola
Oye! nai vikna tay na viko par hosh te karo
by Pak101.com (few years ago!)
"Honey," said this husband to his wife, "I invited a friend home for supper." "What? Are you crazy? The house is a mess, I haven't been shopping, all the dishes are dirty, and I don't feel like cooking a fancy meal!" "I know all that." "Then why did you invite a friend for supper?" "Because the poor fool's thinking about getting married."
by inayat khan (few years ago!)
Sardar went for a Art Exhibition.He shouted at art ..”Oh My GOD what a worst picture”.
Exhibitor: Excuse me , It’s a mirror..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
SANTA ELECTRIC SHOP ME- 2 PANKHE DENA
1 LADIES OR 1 GENTS.
SALESMAN- PANKHO ME LADIES OR GENTS NAHI
HOTA.
SANTA- KESE NAHI HOTA EK BAJAJ KA DE OR EK
USHA KA.
by Tanveer Hussain (few years ago!)