Smart Wife
Letter from husband ( who is abroad) to wife
Dear Sweetheart:
I can’t send my salary this month, so I am sending 100 kisses.
You are my sweetheart
Your husband Allen
by Pak101.com (few years ago!) / 1019 views
Similar Jokes
Teacher to Sardar: “I killed a person” convert this sentence into future tense.
Sardar: The future tense is you will go to jail.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:Yaar tune apni Biwi ko Talak kyu diya?
Sardar:Yaar wo badi character less thi.Shaadi mujhse ki aur Baccha Bhagwan se mangti thi
by Pak101.com (few years ago!)
Kisi ka Accident dekne pr Expressions in
U.S.A :- Oh My God!
Arrbi :- O La La
Australia :- Got a Hit
Paris:- oh shit
London:- oh No,
Indian.. Ram ram.
PAk:- Oo vajeya e anni da.
Hor vekh apni maa nu mur mur kay
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa-Yaar Banta hum dono me kya Rishta hai ?
Banta-jo Besan or Pakode ka hai
Santa-wo kaise?
Banta-Qki jab Besan SANTA hai
Tabhi to Pakoda BANTA hai.
by Pak101.com (few years ago!)
TEACHER to GOLU:Tumhare Papa kya karte hai?
GOLU-Jo meri MUMMY kehti hai wo..
by Pak101.com (few years ago!)
really girls r very smart…. ;)
girl: apple ka rate kya hai…???
shopkeeper: 100rs ke 10…
kuch kam kro na plz…..
.
.
.
.
.
.
shopkeeper: acha ap 80 ke 8 le lo….
.
girl: thank U… yeh hui na baat… dedo…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek baar Laaloo Yadav, America mein english seekhnein chale gaye.
Kai dino baad Rabri Devi ne America phone milaya aur Bush se poocha,
Laaloo ji ko englis ayaa ke nahin.
Bush replied, nahin, unkaa englis nahin aawat hai
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k lye.
Sales man : Magar computer me inka kya kaam?
Santa : Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai!
by Pak101.com (few years ago!)
1 student ne MBA ka form Bhartay huay watchman se pocha :
janab kaisi hay yeh university?
WATCHMAN:
Bohat hi Achi hay. main ne b yahan se he MBA kya hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Two Guys Are Chatting.. Guy A: “I’m Going To Bring My Wife To Australia For Our 20th Anniversary.”
Guy B: “Oh.. That’s Cool. What About Ur 25th Anniversary?”
Guy A: “I Will Go Back To Australia To Bring Her Back.”
by hearthackervsgirls (few years ago!)