Sardar ke radio me kuch problem ho gayI

Sardar ke radio me kuch problem ho gayi to aur kharab ho gaya
Usne radio khol kar dekha to ek mara hua chuha mila
Ye dekh kar sardar gussa ho gaya aur bola : Ye chalega kaise?
Sala singer hi mara pada hai

by Pak101.com (few years ago!) / 964 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Baap: mujhe apni report card dikhao

Baap: mujhe apni report card dikhao

Beta: Mere dost ne mujhse udhar li hui hai

Baap: Wo kyun?

Beta: Kyunki wo apne parents ko darana chahta hai

by Pak101.com (few years ago!)
Tum bade ho kr

Teachr: Tum bade ho kar kya kroge?
Santa: Shadi

Teachr: Nahi, mera mtlab kya banoge?
Santa: DADDY

by Mohammad Ali (few years ago!)
Aansu bahane se kya fayda

Dil ko jlane se kya Faida anso Bhane Se kya Faida
Jb usne Hmen choor kr kisi aur ka Hath tham Lia
Ab uske chote bhai ko cheez dilane se kya
Faida... ;->

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife to husband

Wife:
Aap mujhe talaaq bhi de dain tab bhi me ghar ka darwaza pa beth jaon gi magr ap se door kabhi nahi jaon gi suna aap ne...!
.
.
.
.
.
.Husband:
Zanani ban zanani
gillani na ban.

by shaukat (few years ago!)
Sab se bre sadhu

7-chatai par 7-sadhu bethe the,
1 Aadmi ne sbse bade sadhu se
pucha-"Baba Ladkiya line nhi
deti ky karu?
Sadhu(chote sadhu se )- 1 chatai
aur laga bhai ke liye.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Funny



Urdu ke liye 1 dabayye, English ke liye 2 dabayye.
.
.
.
.
.
.
.

Saala ye to Hindi bolne wale ke sath nainsafi hai..:P:P

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Murga Boyfriend

Ek ladka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfriend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.

Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?

Dear, Sweetu ya Jaanu.

Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha..
"Murga No.5? Calling"

by Pak101.com (few years ago!)
One woman stops a taxi

One woman stops a taxi

Woman : To the Airport please :)

After 10 mins the Taxi driver , watching the Woman in the Mirror says : You are third pregnant woman that I had droven to the airport today

Woman : Are you kidding me , Im not Pregnant :P

Driver : Well you havent arrived to the airport yet :P

by Pak101.com (few years ago!)
5 missed calls from your bestfrnd

5 missed calls from your bestfrnd
means they wanna hang out with
you.. ^_^
.
.
.
.
5 missed calls from your
Girlfriend/ Boyfriend means they
miss u... ?
.
.
.
But...
.
.
.
.
.
.
.
5 missed calls from HOME means...
.
.
.
"Beta aaj to band bajne waali
hai..:p:O :D :P

by Pak101.com (few years ago!)
Boyfriend Ek Aisi Cheez Hai…

Boyfriend Ek Aisi Cheez Hai…
.
.
.
.
.
.
Jiss K Samne
Chipkali, Aur Cockroach Se
Darne Wali Ladki Bhi.
Sherni Ban K Ghumti Hai..:P

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook