Drink Carrot Juice
Santa: My Doctor Told Me To Drink Carrot Juice After A Hot Bath 2 Cure My Cold.
Banta: Does It Work ?
Santa: I Don’t Know, I Can Never Finish Drinking d Hot Bath...
by Pak101.com (few years ago!) / 944 views
Similar Jokes
Officer: Dekho, humme aisa chaukidaar chahiye jo sehatmand ho, chust, chalak aur chaukanna ho, jarurat parne par jisse hum daat bhi saake…
Yadi tumhare andar yeh saare guun shamil hai to tumhe yeh naukri mil sakti hai.
Umeedwaar : Saheb yeh saare gun meri biwi mein hai, usse bulau?
by Pak101.com (few years ago!)
Employee-
" boss meri shadi ho gayi,meri salary bhada do"
Boss-
"factory ke bahar hone wale hadso ke liye company zimedar nahi hoti"
by Pak101.com (few years ago!)
Machar Party Main Larki K Chest Say Urr Kr Aya Aur Budday K Juice Main Gira.
Budday Ny Machar Ko Bahr Nikal Kr Kaha:
Kanjra Mazy Udher Tay Ghusal Idher :@
Nikal Begharta.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Afridi lala tension na lu
me again ye record bana dun ga
ap ka apna misbah
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Aadmi Ko Court Ki Peshi Pe Gavah Ke Tor Pe Bulaya Jata Hai
Vakeel Us Se Pehla Sawaal Puchhta Hai
Vakeel: “Kya Aapne Is Case Ke Samjhaute Ke Liye 5,00,000 Rupees Liye Hai?”
Gavah Chup Rahta Hai
Vakeel Ne Fir Jor Se Chillake
Kaha: “Kya Aapne Is Case Ke Samjhaute Ke Liye 5,00,000 Rupees Liye Hai?”
Gavah Is Baar Bhi Chup Raha
Vakeel Ko Gussa Aa Jata Hai Aur Wo Gavah Ko Gale Se Pakad Ke Bolta Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Aman : Maine tujhe khat likha
that fir bhi tu nhi aaya?
Chaman : Mujhe toh khat mila hi nhi,
Aman : To sale maine to likha tha ki khat mile na
mile aana zarur. Rly..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tum bohat haseen ho,
Wife: Choro Naa,
Husband: Tumhari Aankhein bohat khoobsorat hen
Wife: Choro na G
Husband: Tumharay Baal Uff Kia Ghazab k hen,
Wife: Choro Na Janu,
Husband: Tum bolti Bohat Acha ho,
Wife: Aray Choro Naa,
Husband: Itni to Chor Raha hon, Ab aur kitni choron
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy:" kaisi ho...??
Girl:" fine :))
.
Boy:" missing me..??
Girl:" :p
.
Boy:" yaar meri tabiyat kharab hai
Girl:" :O
.
Boy:" aaj kaisa din guzra...??
Girl:" ;)
.
Boy:" busy ho...??
Girl:" II??? B-)
.
Boy:" Koi paas hai... ??
Girl:" kaha na nahi :@
.
Boy:" To pagal ki bachi saali munh se kuch
phoot bhi, apne baap ki shakle kyu send kar
rahi hai.. ??
Girl:" :'((
by Pak101.com (few years ago!)
Aap main aur PEPSI main 3 chezain ek jesi hain.
1_Sab ko pasand hai
2_Dono sweet hai
Or
3_Dono mai dimaag ki jaga dhakan laga hai..:-
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher student se:
14 nov ko CHILDERN DAY q manaya jata h??
Student:
kyun k ye din VALENTINE DAY k theek 9 maheny bad aata hai.
by Pak101.com (few years ago!)