Ye Cake Pe bulb
Santa's 60th B'day Banta-Ye Cake Pe bulb kyo lagaya hai?
Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi Isliye 60Watt ka bulb laga diya.
by Pak101.com (few years ago!) / 964 views
Similar Jokes
A person to sardar: agr aik hathi sui k sorakh se guzr rha ho to uasy rokne k lye kya krna chahye?.
sardar: uski dump e girah laga do phans jae ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek pathan cycle pe larki k samny zor se gira aur jaldi se khara ho gaya
larkih Oh my GOD
Pathan:Hum aisy he utarta hai..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Srdar in Coffee shop wth wife.
Srdar:Jldi Pi, Coffee thandi ho Jau gi.
Wife:Fer ki hoe ga?
Srdar: Bywakof Rate List waikh
Hot coffee Rs.15
Cold coffee.45:-
by taimur (few years ago!)
Aik charsi bus me lahore ja raha tha
sath wali seat pe baithe molvi ne kaha tum jaham k raste pe ja rahe ho.
Charsi chilaya oye roko me te lahore jana c.
by Sabir shah (few years ago!)
Pathan:yara bike q tez kar di?
Sardar:barak fail ho gaia hai
Is pe pehale k acident ho ghar punch jate hain.
Pathan:aur teez kar or tez
by Sabir shah (few years ago!)
Cute Ans.. When a girl asked his Ex-boyfriend
Girl: Do u still love me?
.
.
.
.
.
.
.
.
Boy: Pyar ka topta nahi,
lekin mere dost aaz bhi mujhe teri kasam detehai. ?
? Kadir ?
by Pak101.com (few years ago!)
DR. k Clinic k age lambi line lagi thi,
1 aadmi bar-bar line me ghusta tha,
log use piche kr dete the,
Aadmi bola- Lage raho salo, mai bhi clinic nahi
kholunga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek bachay ka school me addmisssion hua
Teacher: Bataoo Somnaath ka butt kis ne toora?
Student: Miss! Qasam sey mai ne nahi toora, mera to aaj 1st day hai..
by Pak101.com (few years ago!)
In a class room.
Girl- Who get more angry boys or girls?
Boy- Girls only.
Girl- How?
Boy- If I kiss u, u'll get angry, but when u kiss me I'll never get angry..
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Batao Zamin Or Chand Ka Apas Me Kya Rishta He
Pathan: Bhai Behn Ka
Techer: Wo Ksy?
Pathan: Q K Log Chand Ko Mamu
Or Zmeen Ko Maa Khty Hen.
“Geo Pathan”
by Mohammad Ali (few years ago!)