Line Maarti hai
1 Nursery class ka bacha bola:
Miss main aapko kesa lagta hon?
Miss: So Sweet..
Bacha apny side k larky se aankh maar kar bola:
Maine kaha tha na Line Maarti hai..
by Pak101.com (few years ago!) / 909 views
Similar Jokes
Jab koi ladki ghar se bhag jane ki dhamki de...
to uske maa bap ko kya krna chahiye???
.
.
.
.
.
No idea???
.
.
.
.
.
I got !dea
use ganja kar ke bitha do 5-6 month tak bhagne ka
naAm nAi legi takli.
by Pak101.com (few years ago!)
When you feel sad - to cheer up just go to the mirror and say,
"Damn I am really so cute".
You'll overcome your sadness.
But don't make this a habit.
Coz liars go to hell.
Happy April Fool!
by lescol (few years ago!)
Patient: 'Doctor, every time I eat fruit I get this strange urge to give people all my money.'
Doctor: 'Would you like an apple or a banana?'
by Pak101.com (few years ago!)
Friend: Khan sahab ap toh doctor kay pass jane wale the na?
Pathan: Yaara kal jaye ga aj hamara tabiyat kharab hy
by Pak101.com (few years ago!)
Pita Tum Pass Nahi Hue Ho Tumhara Naam Paper
Me Nahi Hai
Beta Sabhi Panne Bhare Hue Hain,
Ab Mera Naam Kahan Likhte.?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baba-e-Qaum: Muhammad Ali Jinnah
Quaid-e-Millat: Liaquat Ali Khan
Madar-e-Millat: Fatima Jinnah
Aur Ab . . .
Bhabhi-e-Millat: Sania Mirza. :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Japan ke Prime Minister: Tum hum ko 3 saal ke liye Bihar de do, hum usko Japan bana denge.
Laloo: Tum humko 3 months ke liye Japan de do, hum usko Bihar bana denge.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Khan Roti Ke Uper Roti Rakh
Ke Kha Raha Tha
Biwi Ne Poocha: Khan Saheb Kia Hua?
Khan : Tabiyat Kharab Hai
Doctor Ne Double Roti Khane Ko Kaha Hai
by Pak101.com (few years ago!)
THOUGHT OF THE DA
THOUGHT OF THE DAY
Sceince kehti hai pani boil KRNy se germs mar jatay hain..
science ko yeh to batao k germs ki LASHAIN tou pani mein hi rehti hain na
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar:Kal mere aba Kunwain men gir gye or zor zor se cheekhne lge:
Bachao Bachao
2nd:Ab kese hen?
1st:Theek hi honge, kal se koi awaz to nahi aayi..
by hearthackervsgirls (few years ago!)