Dr.sahab main jb BV ko kiss

Santa: Dr.sahab main jb BV ko kiss karta hu to us k muh se
Smell aati hai.

Dr.“kamal hai jb mainne check kya tha tb to lipstick ki khushbu aarahi thi”

by Pak101.com (few years ago!) / 1045 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Ganda SMS

Chupke se parhna ye ak Ganda SMS hy. .
.
.
.
.
.
.
Ak larka ak larki se milny jata hy. .
.
.
.
Aur !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Gobar main Gir jata hy. . .
.
.
Cheee cheee
cheee
Dekha kitna ganda SMS hy..:P:P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Aaj School Se Itni Jaldi Kaise Aagaye?

Maa: Aaj School Se Itni Jaldi Kaise Aagaye?

Pathan: Machar Mara to Teacher Ne Chutti Dedi.

Maa: Aisa Kyon?

Pathan: Machar Teacher k Gaal Per Baitha Tha

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Aur Unmese 5 Pite Nahi The

Father: Rat Ko Tum Peeke Room Me Gir Gaye The

Son: Kya Batau Papa Sb Galat Sangat Ki Wajah Se Hua

6 Dost
6 Beer
Aur Unmese 5 Pite Nahi The

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: motape ka sirf

Doctor: motape ka sirf aik he illaj ha k tum sirf aik he roti khaya karo

Patient: doctor sahib ye aik riti khane se phle khani ha ya bad men

by Pak101.com (few years ago!)
2 hafte ki chutti

Dada apnay poatay se: tmhare teacher a rahay hen, tum chup jao.

Poata: pehle ap chup jain, mene ap ki mout ka bahana bna

kar 2 hafte ki chutti li hai…:-)

by hearthackervsgirls (few years ago!)
khanay ko kuch mil sakta hai?

Bhikari nay aik aadmi say kaha:khanay ko kuch mil sakta hai?

Is aadmi nay poocha:kal ka salan khalo gay?

Bhikari nay kaha: Ji han koi harj nahi.

Is aadmi nay kaha: acha to phir kal aajana, aaj to kuch nahi hai.

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho

GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
"Naeei" hon

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: If I die what will u do?

Wife: If I die what will u do?
Husband: Main paagal ho jaun ga!

Wife: Will u marry again after I die?
Husband: Pagal kuch bhi kar sakta hai!

by Pak101.com (few years ago!)
The Multi-Talented Rajni

Rajni's Shooting Talent
Arjuna: I can aim and shoot the tip of a rat's tail.
Rajinikanth: I can hit the rat's tail tip's cell's mitochondria protein's
amino acid's base pair's hydrogen bond in the ratio of 1.23:5.32!

Rajni's Cookery Talent
Rajnikant went to world cooking championship..
Of course Rajni won
but guess what he made in finale???
.
.
.
.
.
Lal mirchi ki meethi khir

by Pak101.com (few years ago!)
Ladkiyo me aur Pepsi

Ladkiyo me aur Pepsi me kya similarity
hai ??.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer:” both are Cool, Sweet..sab pasand
karte hai
aurMost important similarity; is,
dimag wali jagah
dhakkan hai.. :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook