Dr.sahab main jb BV ko kiss
Santa: Dr.sahab main jb BV ko kiss karta hu to us k muh se
Smell aati hai.
Dr.“kamal hai jb mainne check kya tha tb to lipstick ki khushbu aarahi thi”
by Pak101.com (few years ago!) / 1045 views
Similar Jokes
Chupke se parhna ye ak Ganda SMS hy. .
.
.
.
.
.
.
Ak larka ak larki se milny jata hy. .
.
.
.
Aur !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Gobar main Gir jata hy. . .
.
.
Cheee cheee
cheee
Dekha kitna ganda SMS hy..:P:P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maa: Aaj School Se Itni Jaldi Kaise Aagaye?
Pathan: Machar Mara to Teacher Ne Chutti Dedi.
Maa: Aisa Kyon?
Pathan: Machar Teacher k Gaal Per Baitha Tha
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Father: Rat Ko Tum Peeke Room Me Gir Gaye The
Son: Kya Batau Papa Sb Galat Sangat Ki Wajah Se Hua
6 Dost
6 Beer
Aur Unmese 5 Pite Nahi The
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: motape ka sirf aik he illaj ha k tum sirf aik he roti khaya karo
Patient: doctor sahib ye aik riti khane se phle khani ha ya bad men
by Pak101.com (few years ago!)
Dada apnay poatay se: tmhare teacher a rahay hen, tum chup jao.
Poata: pehle ap chup jain, mene ap ki mout ka bahana bna
kar 2 hafte ki chutti li hai…:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bhikari nay aik aadmi say kaha:khanay ko kuch mil sakta hai?
Is aadmi nay poocha:kal ka salan khalo gay?
Bhikari nay kaha: Ji han koi harj nahi.
Is aadmi nay kaha: acha to phir kal aajana, aaj to kuch nahi hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
GirL:
Jab tum ko fone karo tum Shave kar rahe hote ho
Tm din mei kitni Shave karte ho?
Boy
30 se 40
GirL:
Kya tum PaGaL ho?
Boy:
Nahi Main
"Naeei" hon
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Wife: If I die what will u do?
Husband: Main paagal ho jaun ga!
Wife: Will u marry again after I die?
Husband: Pagal kuch bhi kar sakta hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Rajni's Shooting Talent
Arjuna: I can aim and shoot the tip of a rat's tail.
Rajinikanth: I can hit the rat's tail tip's cell's mitochondria protein's
amino acid's base pair's hydrogen bond in the ratio of 1.23:5.32!
Rajni's Cookery Talent
Rajnikant went to world cooking championship..
Of course Rajni won
but guess what he made in finale???
.
.
.
.
.
Lal mirchi ki meethi khir
by Pak101.com (few years ago!)
Ladkiyo me aur Pepsi me kya similarity
hai ??.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer:” both are Cool, Sweet..sab pasand
karte hai
aurMost important similarity; is,
dimag wali jagah
dhakkan hai.. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)