Feron k waqt
Feron k waqt Pandit n mehmano s puchha: Kisi ko iss shaadi pe aitraaz to nahi?
1 shaks: Mujhe hai !
Pandit: Tum chup raho, Tum dulhe ho!
by Pak101.com (few years ago!) / 965 views
Similar Jokes
Sardar:tum ne kitna parha
friend:B.A
sardar:lanat hai tm pe 2 harf parhe aur wo bi ulte
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Pathan Bachpan se hi Hairan, Pareshan aur Full Tension main tha.......!
Yeh soch kar k meri Behan k 2 Bhai hain, Aur mera 1 bhai kyun.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Pati: Aaj sunday hai aur aaj jee bhar ke aish karna….Movie ke liye 3 ticket laayaa hoon.
Patni: Teen kyun ?
Pati: Tumhara aur tumhaare papa mummy ke liye.
by Pak101.com (few years ago!)
Dadi ko "BHAGWAT GEETA" ka path karte dekh pota apni ma se bola- Ma dadi kon se xam ki Tyaari kar rahi he, Ma boli- Beta dadi "FINAL" ki tyari kar rhi he.
by Pak101.com (few years ago!)
Bap:beta!agar tum mehnat karo ge to tumhari shohrat dunya ke charo
kono main pehl jaye gi...Beta:lekin master sahab to keh rehy the ke zamin gol
hay
by Abdul Basit (few years ago!)
ek sharabi dosre se: ek hathi pool mein gir jay
to kaise nikle ga?
dosra: very simple wet ho kar nikle ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa:Meri Premika Ki Mang Itani Badi Thi Ki Mujhe Usase Rishta Todna Pada.
Banta: Uski Mang Kya Thi
Santa: Shadi ki.
by Pak101.com (few years ago!)
kya Baat hai, Jab Dekho tab Pregnant Hi Rahate
Ho Yaar, Jab Bhi Message karta Hu,
Tumhare Delivery Report Aa Jati Hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Husband Did Your MOM Cooked Today
Wife Yes, But How Do You Know ?
Husband Daily I Found Black Hairs In the FOOD Today I Have Found White:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Toy Train se khel rha
tha
aur Bar-Bar bol rha tha,
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utarna hai
utr jao..."
.
.
.
Uske BAAP ne uski train
rok k 1 zor se
thappad laga diya...
.
.
Bachha thodi der ro k
chup ho gaya aurfir
shuru ho gaya,
.
.
"Jis HARAMI ko chadna
hai chad jao, Jis
KAMINE ne utrna hai utr
jao ."
.
.
Pehle hi kisi KUTTE ki
wajah seTrain 10
min
late ho gayi hai..
by Pak101.com (few years ago!)