kadi chawal kha rha tha

Santa kadi chawal kha rha tha , ek makhi us par baithne ki koshish kar rahi thi, ye dekh santa bola- hat hat ye woh nhi hai jo tu samajh rahi hai....


by Pak101.com (few years ago!) / 1220 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sachhe Pyar Ki Kadar Kahan Hai Aajkal

Ek Ladka Apni Girl-friend Ko Shaadi Ke Liye Raazi Kar Raha Hota Hai,

Ladka: “Mere Paas Apne Dost Jaisi Car To Nahi Par Tumhe Apni Palkon Pe Bitha Ke Ghumaunga,

Mere Paas Us Jaisa Bada Bangla To Nahi Par Tumhe Apne Dil Mein Jagah Dunga

Mere Paas Us Ke Jitne Paise To Nahi Par Main Mehnat Kar Ke Khilaunga,

Aur Tumhe Kya Chahiye?”
Ladki: “Dimag Ki Maa Bahan Mat Kar, Apne Us Dost Ka Number De“

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

Man: Radio or Akhbar me kya farq hai?
Pathan (bohat sochny k bad): Daikh mera bhai, baat hai samjhny wali, ab radio me Aap rotiyan tou nai la skty na.;-)

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa to rikshawala

santa to rikshawala : Are o bhai khali ho kya

Rikshawala: Haan bilkul khali hoon

santa: Aao Chalo Phir Tash khelte hain..

by Pak101.com (few years ago!)
Ravana Went To Disco

One day Ravana went to a disco.

aur wahan jaakar woh behosh ho gaya.

kyun???????? ????????? ??

kyun???????? ??????

bcoz it was written on the gate that entry fee Rs.1500 per head

by Pak101.com (few years ago!)
wife agr me...

Wife; agar main pakistan ki sb sy bari choti K2 pr charhny main kamyab ho jaon, to ap mujhy kia dain gy?

.

Husband : halka sa Dhaaakaaaa

by Abdul Sami (few years ago!)
Most Romantic physics shayari

Most Romantic physics shayari...
FOCUS mein aayi woh pehli bar,
Ishq ka FORCE laga dil pe yaar,
Aisi woh sundar ki raha na jaye. .
MIRROR IMAGE hi sahi, ek baar toh dikh jaye..

Pyar CURRENT sa dil mein behne laga..

Main uske MAGNETIC FIELD mein rehne laga.. Uske bhaiyon ne dekha toh aisa toda..

ZERO POTENTIAL kar k chhora..
Dua hai meri usse kavi COLLISION ho jaye..

Aisa TORQUE lage usse ki woh UNSTABLE EQUILIBRIUM ho jaye...

Pyar ka SHOCK usse bhi lag jaye..

HIGH KINETIC ENERGY se woh mere galey lag jaye..

Warna URANIUM NUCLEAS sa toot jaunga..

FREE FALLING body sa chhat se kudh jaunga....,., !!

by Pak101.com (few years ago!)
Are U Bandr

U r BANDR!
.
.
.Bandr means

B=beautiful
A=atractive
N=naughty
D=Decent
A=adorable
R=romantc

Hon vekh kida khush pia onda a Bandr na hovey te!

by Mazhar Khan (few years ago!)
Marwadi Ladki Ne Apne

Marwadi Ladki Ne Apne Boy-Friend Ko Bola

Girl-Friend: “Janu, Tum Mujhe Apni Ye Diamond Ring De Do”

Boy-Friend Bhi Marwadi Hi Tha, Puchha: “Kyun?”

Girl-Friend: “Ise Dekh-Dekh Kar Main Tumhe Yaad Karungi”

Boy-Friend: “Tum Chaho To Aise Bhi Yaad Kar Sakti Ho”

Girl-Friend: “Kaise?”

Boy-Friend: “Ye Soch Kar, Ke Tumne Diamond Ring Mangi Thi Aur Maine Nahi Di“

by Pak101.com (few years ago!)
A girl come in class with new

A girl come in class with new slipper.A boy told her: Chappal achhi hai.Girl replied: Nikalu kya?Then all boys replied:Teri dress aur bhi achhi hai. --

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Declares

Sardar declares:
I will never marry in my life&. . .

I'll give same advice to my children also.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook