Chaandni raat ke romantic palo me
Chaandni raat ke romantic palo me premika ne kaha-
“Kaash! Agle janam me mai chaand banti!”
Premi- “Aur mai chandrama par utarne waala
pehla antriksh yaatri!”
by Pak101.com (few years ago!) / 1039 views
Similar Jokes
Dil ko jlane se kya Faida anso Bhane Se kya Faida
Jb usne Hmen choor kr kisi aur ka Hath tham Lia
Ab uske chote bhai ko cheez dilane se kya Faida... ;->
by Raju (few years ago!)
Jagjit Singh: Ye daulat bhi lelo.. Ye Shaurat bhi
lelo. . . Ye daulat b lelo,ye shaurat b lelo... Santa:
Ye bechara bahut pareshan hai iski aurat bhi lelo..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BOY'S STORY...
Jitni bhi bar flirt karne ki koshish karta hun...
.
.
.
.
.
.
.
.
Na jaane qn,utni hi bar Pyar ho jata h...
Aur wo b...sache wala :@ :/
Hadh hai -__-
by Pak101.com (few years ago!)
Hotel K Manger Ne Bari Heriat Se Police Inspecter
Se Pocha
Ap Ko Kese Pata Chala K Hum Ne Bartan Dhone
Wale Badal Dia Ha ?
Police Fingure Print...=
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Marriage is a relationship
in which 1 person is always right
and the other is always husband.
by @irha@ (few years ago!)
Japan ny aik mirror discover kiya !
Is mirror k samny jo b jhot bolta wo mar jata.
Ek pathan, french, american or indian ko mirror k samny laya gya.
American: I think I love iraq.
He died.
French: I thnk I hate Perfumes.
He died
Indian: I think I love kashmiri
He died.
Phatan: I think
And…
He DIED.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Maa mein KBC se bol raha hun.Mere Pitaji ka naam kya hai
Maa:Sawal Kitne ka hai.
Banta:1000 Rupess ka.
Maa:Quit karde 1000 rupaye ke liye ghar mein talwarein nikal aayengi
by Pak101.com (few years ago!)
A beautiful girl goes to Professor cabin
and
say
that i will do anything to pass in the exams
and professor says
NOW OPEN YOUR
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Books And Study
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Maa- Beta tum apne baal kyun nahi katwate?
Beta- Kyu maa?
Maa- Beta log rishte k liye tumhari behen ko dekhne aate hain aur tumhe
pasand kar jate hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
The parents were very disappointed in the grades that their son brought home.
"The only consolation I can find in these awful grades," lamented the father, "is that I know he never cheated during his exams."
by Pak101.com (few years ago!)