1 Ladka phool Lekar Ladki k pas gaya.
1 Ladka phool Lekar Ladki k pas gaya.
Ladki ne use KISS kar liya.
Wo GHABRA kar BHAGA to Ladki ne puchha- Kya hua?
Ladka- Guldasta lene ja rha hu.
by Pak101.com (few years ago!) / 933 views
Similar Jokes
Sardar sent SMS to his BOSS:
Me sick, no work
Boss SMS back:
When I am sick I kiss my wife try it
2 hours later sardar sms 2 boss:
Me ok, ur wife very sweet
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Nurse :
Mubarak Ho ! Sardarji..
Aap Papa Ban Gaye”
Sardarji :
Meri Wife Ko Nahi Bolna..
Main Usey SURPRISE Doonga..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Qabristan Me Charas Pi Raha Tha
Police=Kya Kar Rahe Ho ?
Santa=Abbu K Liye Dua,
Police=Ye To Bachche Ki Qabr Hai
Santa=Abbu Bachpan Me Hi Mar Gaye The.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Aur Banta Film Dekhne Gaye
Lekin Woh Film Ka Board Hi Dekh Ke Wapas Aa
Gaye.
Q? Kyo K
Us Film Ka Naam Tha.
"HOUSE FULL". :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
MOLU:kya tum pass ho Gaye
GOLU:Ha,hamari puri class pass ho Gyi But hmari madam fail ho gayi
MOLU:kese
GOLU: wo abhi B usi class me pdha rahi he
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Jaldi ik peg bana ke de ladai hon vali hai.
Waiter: Lo sir.
Santa: Ik hor peg bana ke de ladai hon vali hai.
Waiter: Lo sir.
Santa: Ik hor peg bana ke de ladai hon vali hai.
Waiter: Par eh ladai honi kado hai?
Santa: Jad tu paise mangega.
by Pak101.com (few years ago!)
Remake of Om Shanti Om dialogue
.
.
.
.
.
Ye exams bhi apne hindi filmon ki tarah hoti hai
.
.
.
Happys Endings..
.
.
.
Aur agar aisa nhi hota
.
.
.
.
To exam abhi khatam nahi hue, Re-Test abhi baki hai mere dost
by Mazhar Khan (few years ago!)
PrincipaL=
Late Q Aaye Ho?
Pappu=
Bike Bigad Gyi Thi Sir
PrincipL=
Bus Me nhi Aa Sakte?
Pappu=
Maine Bola Sir
Par Apki Beti Nhi Mani.
by Pak101.com (few years ago!)
A Dog Fell In Love With a Cat
But Dog's Parents Refused Cat
Guess Why?
They Gave a Solid Reason
Ladki To MUCHHO Wali hai. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Sitting On The Top Of The Mountain And Studying..
When A Person Askied
What He Was Doing..
He Replied:
Oye! Higher Studies Yaar…
by Pak101.com (few years ago!)