I tried ur number so
Principal: I tried ur number so many times,it said switched off..!!!!
Student said:"ya itz my CALLER TUNE"
Principal shock....!!
Student roXx....!
by Pak101.com (few years ago!) / 881 views
Similar Jokes
Interviewer asked sardarji:
Which are the 2 latest versions of java?
Sardarji: Marjava & Mitjava
by Tanveer Hussain (few years ago!)
wife was beating a husband. neighbours asked-why r u beating? wife-when i called him one girl recived the phone & said the person u r trying to reach is currently busy
by Mohammad Ali (few years ago!)
Police wala : oye tu PAPPITA bechan wali nu KISS
kyo kitta ?
Santa : HAJOOR ohi bar bar chilla rahi c
PAPI ta le lo
PAPI ta le lo
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Funny Sardar omelet banane ke liye anda fodta hai. Anda andar se khali nikalta hai.
Funny Sardar: Kamal hai ji! Aaj kal murgian bhi abortion karvane lagi hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Aapko isse pehle kabhi heart attack hua
thaa kya yaa first time hua hai ?
Patient: Haan doctor sahab, ek baar; last time jab
aapne bill diye tha tab hua tha….
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banta santa se-teri dukan pe mitthai rakhi h tera dil isko khane ko nhi krta,santa- yaar krta to bhut h par papa marenge isliye chaat kar rakh deta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Kanjus Lala Muftimal Ko Bijli Ki Taar Choo Lene Ki Wajah Se Current Ka Jatka Laga.
Biwi Ne Gabrate Hue Puchha: “Aap Theek To Ho Na?”
Kanjus: “Main Theek Hoon Tu Meter Dekh, Unit Kitne Badhe?“
by Pak101.com (few years ago!)
Wife bathroom se naha ke nikli to
Pappu use ghur raha tha.!
.
.
Wife romantic hokar: Kuch karne ka irada hai
kya.......?.?
.
.
Pappu usko thappad maar ke bola:
.
.
Kamini Mere garam pani se kyu nahayi..?? :P
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ 15 saal se Ro Ro Ke aulad k liye dua mangta
raha
Ek Din God Parkat Huye Or Bole-Abe RAAZ Pehle
shadi to kar le
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pani ko bewkuf kaise banaoge?
Socho
Socho
...
Socho
Garam karo or roz ki tarah aaj bhi mat nahao.
by Tanveer Hussain (few years ago!)