1971 da yudh chal Reha
1971 da yudh chal reha c.Pak jahaj to bumb sut reha c Loki gharo bahar aa gaye.
Banto:Mein apne nakli dand bhul gayi.
Banta:'Saliye Jahaj bumb sutda kurkure ni.
by Pak101.com (few years ago!) / 946 views
Similar Jokes
Sardar: Yaar Ek Baat To Batao??
Pathan: Pucho..
Sardar: Google Ziyada Acha Hai Ya Yahoo..?
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Ek Minute Ruko,
Hum Abhi Google Per Search Ker K Batata Hai.. :-D :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Bas Stop Pe Pappu Ek Ladki Ko Taad Raha Tha
Ladki Ne Usko Tokte Hue Puchha
Ladki: “Mujhe Aise Kyun Dekh Rahe Ho? Tumhari Koi Bahan Nahi Hai Kya?”
Pappu: “Hai Na, Isliye To Dekh Raha Hu”
Ladki: “Kyu?”
Pappu Muskurate Hue Bola: “Wo Kya Hai Ki Meri Bahan Ko Ek Bhabhi Chahiye“
by Pak101.com (few years ago!)
Interviewer:- Agar Do Gaadiyan Ek Line pe aa gayi to kya karoge? Santa:- Jee, Red Light dikhaunga Interviewer:- Red Light na ho to? Santa:- Torch Dikhaunga.. Interviewer:- Torch na ho to? Santa:- Apni Red Shirt utaar kar dikhaunga.. Interviewer:- Shirt bhi Red na huyi to? Santa:- Fir Main apne Bhuaa k Ladke ko bulaunga.. Interviewer:-Wo [...]
by Pak101.com (few years ago!)
Tahirul Qadri said
Main shaheed hone ke liye tayyar hm mager mujhe security di jy
(Taherul Qadri)
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Anti Misba: Tumari itni hansi kyu Nikal rhi hy?
Major Rohail: Tumara new dress dekh kar.
Anti Misba: Oh Acha! Is ka matlab tumne Abi new dress ka BILL nhi dekha.
by Pak101.com (few years ago!)
santa:Mainu disco dance wich 1st prize milea..
.
Banta: Yaar tenu te dance nahi c Aanda..??
.
Santa: Yaar mainu Stage te Mirgi da daura pai gaya c.
by Pak101.com (few years ago!)
Bhikari: Mein bahut lachaar hu khane ko kuch de
dijiye.
Lady: hatte khatte to dikh rahe ho hath per bhi
salamat hain phir kis baat se lachaar ho?
Bhikari: Ji apni aadat se.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Question:what is girlfriend ?
Answer: jo her bat pe tok tok ker tumhari her adat badal day or 2 sal bad kahay "Ab tum pehlay jaisay nahi rahe."
by Pak101.com (few years ago!)
Lady Teacher:
Make 1 Sentnce In Vich
All Tenses Past, Presnt & Futre R Includ
Santa:
Sau Saal Phle Mjhe Tumse Pyar Tha
Aaj Bhi Hi Aur Kal Bi Rhega
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy:Tum shadi k baad apnay liye alag ghar to nahi maango gi?
Girl:Aray nahi!! tum apni amma ko alag ghar dila dena
by hearthackervsgirls (few years ago!)