ll married men say after yrs of
ll married men say after yrs of marriage that,My marriage is made of trust & understanding.She doesn't trust me & I dont understand her
by Pak101.com (few years ago!) / 812 views
Similar Jokes
1 medical student ne apni class fellow ko blood se likha laitar dekar kaha mujhe is ka jawab zaroor dena.
Larki ne jawab dia your blood group is A+
by Sabir shah (few years ago!)
Sardar: Will you marry , after i die .
Wife : No i will live with my sister.
Wife : Will u marry , after i die .
Sardar: No i will also live with your sister.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan Tanki Saaf Karne Chatt Pe Gaya
Tanki Per Qawwa Betha Tha
Pathan Jaldi Se Neeche Utra
Or Seerhi Hata K Bola:
Beta Mai To Utar Gaya
Tu Kese Ayega
by Pak101.com (few years ago!)
Us Ne Poocha
Merey Baghair
G Lo Gy Keya:
“Meney kaha”
Aaho,,
(-_-)
< )-(>
_/ /_
Eddi tu oxygen..:p:
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Molvi ne Pathan se puchha
Gusal k kitne Farz haiñ?
Pathan. 3
Molvi.. kon kon se?
?
Pathan.
1.sabon
2.shampoo
aur
3.tolya>;-)
by Zia Rasool (few years ago!)
Ek bar kuch bandar jangal se bhag gaye phir wo hotel mein phuchen unme se ek pizaa kha raha tha ek burger kha raha tha aur kuch bade dhayan se ye message parh rahe the.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Lady Doctor PATHAN se
Tum Roz Clinic k Bahr khre ho k Aurton ko Q Ghurte ho?
PATHANAp hi ne Bahir Likha hwa he
AURTON KO DEKHNE ka Time 9 sy 12 tak hai..,
by Pak101.com (few years ago!)
Wife : Tum Toh Chahte Ho K Main Mar Jaon
Aur Meri Tamam Cheezai?
Tumhari Ho Jaye?
Hasband : Lehhh, Eddddi Tu Benazeer?.
by Pak101.com (few years ago!)
"Sard Fizaaa
Sard Lehjey Or
Yadoon Ki Dhund......!
+
IMraN JaNi,
+
Be-Chainiyon ko Barha Diya
Feb Ki is ShaaM Ne.....!!!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sharma:- Ek Problem He
Yaar, Meri Beti Jawaan Ho Gai He Kya Karu.?
Verma:- Jawaan Ho Gai Hai To Border Pe Bhej De,
Sare Jawan Wahi Jate He.
by Pak101.com (few years ago!)