Banti asked Ballu"I
Banti asked Ballu"I watch TV in my liesure time,what about you?"
Ballu simply replied""I watch TV when my wife and mother quarrel with each other"!!
by Pak101.com (few years ago!) / 968 views
Similar Jokes
Mareez Nurse se:
Pani pilado...!
Nurse: kya pyas lagi hai?
Mareez (ghusse se):"Nahi"
Gala check karna hai kahi se "LEEK" to nahi....
by Pak101.com (few years ago!)
SANTA:maine apni beti ka shaadi sirf 1500rs mein kiya.
BANTA:woh kaise?
SANTA:maine use 1500 ka ek mobile dilaaya. usne love marriage karliy
by Mazhar Khan (few years ago!)
Gujju premi:darling mere kan me kuch halkasa kuch narmsa kuch namkin sa kuch mitha sa kaho Premika:dhokla.
by Pak101.com (few years ago!)
A man, after being hurt, calls 911 for help.
Man: Operator, operator, call me an ambulance!
Operator: Okay, sir, you're an ambulance!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar was writing something very slowly.
Friend asked: Why r u writing so slowly?
Sardar: Im writing 2 my 6 yr old son, he cant read very fast.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Tech Support: “What does the screen say now.”
Person: “It says, ‘Hit ENTER when ready’.”
Tech Support: “Well?”
Person: “How do I know when it’s ready?”
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan bachay ku lekar nayee kay dukan may dakhil huwa baal katwayee, shave kee aur nayee ku kaha kay bachay kay baal banadu may sabzee lekay aatha hun Jab kafee der huwee aur pathan nae aaya thu naye nay bachay say pucha tmhara baap kidhar gaya Bacha: May tu usay nahee jaanta may thu raastay …
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pati: Aaj sunday hai aur aaj jee bhar ke aish karna….Movie ke liye 3 ticket laayaa hoon.
Patni: Teen kyun ?
Pati: Tumhara aur tumhaare papa mummy ke liye.
by Pak101.com (few years ago!)
pathan ki girlfriend ne usko message
kiya “i miss u”
.
bohut dair sochny k baad pathan nay
jawaab diya:
“i student u”
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Double Insult :P Girl: do u like me ? Boy: No !!!
.
(girl got sad)Boy: y r u sad?
Girl: becoz u don’t like me.
Boy: u never asked that do u love me.
Girl: Awww !! ok !! Do u love me ? ? :*Boy: No !!! :P :P
by Pak101.com (few years ago!)