Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Rikshewala: Bus Stop k 20 rs.
Santa: Saman b sath me hai.
Riskhewala:- Saman Free hai.
Santa:- Okay saman le chal maine padal aata hu.
by Pak101.com (few years ago!) / 1034 views
Similar Jokes
Santa: I Failed in Every Subject Except For Algebra.
Banta: How did you Keep from Failing That?
Santa: No! I didn’t take Algebra.
by Pak101.com (few years ago!)
Kehty Hain Khuda Ny Is Jahan Main Sabhi K Lye
Kisi Na Kisi Ko Banaya Ha.
Tou Kya Meri Wali 1965 Ki Jang Main
Maari Gaye Thi?
(‘.’)/
/)) Milti Hi Nahi. :(
by Mazhar Khan (few years ago!)
sardarni: janu Mere Pait Me Bohat Gas Hai,
Sardar: O Shukr Kar Gas Hai,
Petrol Honda Te America Ne Qabza Kar Lena C.
by Pak101.com (few years ago!)
A Sardar was writing something very slowly.
Friend asked: Why are you writing so slowly?
Sardar: I am writing to my 6 yrs old daughter,
she can not read very fast.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor: Dekhiye aapke pati ko rest ki zaroorat hai….yeh sleeping tablets leejiye….
Wife: Unko yeh kab dena hai doctor ?
Doctor: Yeh unke liye nahi, aapke liye hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik: Tum bathroom mein kyu ghus aaye, Kya
tumhe pata nahi tha ki mein naha raha hoon?
Naukar: Hazur galti ho gayi, mein samjha tha
begum sahiba hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Qatil Try Karo Ke Umar Qaid Ho
Qatil: Try Karo Ke Umar Qaid Ho Jaye
Magar Saza-E-Mot Na Ho,
.
.
Pathan Lawyer: Tum Fikar Mat Karo,
.
After Case
Qatil: Kya Howa?
Pathan: Bahut Mushkil Se Umar Qaid Howi,
Warna Adalat Tu Reha Kar Rahi Thi
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Dunya me jub bhi barish hoti hy to Awazain aati hain:
"What a Romantic Weather"
Or Pakistan main jub barish hoti hy to Awaz aati hy:
1:Utho mundiyo manji ander Kroo...
2:Motor Ty tasla Rakh be hidetiya.
3:toori pij gai sari bsharmo.
4:Bakri andar karo lantio.
5:Oay Dekh pernaly wgdy k nai.
6:Baalan da ty kisay nu yad v ni, hun kha liya khy ty suwah...:)
by lescol (few years ago!)
I was walking down the road last night when I saw a guy in a Liverpool shirt drowning in a frozen canal so I saved him..
as the screensaver on my phone
by Muhammad Zeeshan (few years ago!)
GirlFrind
Promise Karo K Mujhe Kbhi Tuch oR Kis K Liye Majboor Nhi Kro gy
BoyFrind
Behn Phir Tu Ghar Ja
Meri bi Namaz ka waqt ho raha hy...
by Mazhar Khan (few years ago!)