Dunia Mai Sab Se Dukhi Aadmi Kon
Dunia Mai Sab Se Dukhi Aadmi Kon Hai?
Panipuri Wala !
Kaise?
Kyu Ki Ladki Kuwari Ho Ya Married "BHAIYA" Hi Bulati He.
by Pak101.com (few years ago!) / 1077 views
Similar Jokes
Santa bante se:- meri bakri ne anda(egg) dia hai.
Banta:- bakri anda kaise de sakti hai.
Santa:- abe gadhe, maine apni murgi ka naam bakri rakha hai. :)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko
forward kar diya!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Was Busy
Removing A Wheel From His Auto
A Man Asks Sardar Why Are You Removing A Wheel
From Your Auto
Sardar : Cant You Read The Board Parking Is Only For 2 Wheeler
by Pak101.com (few years ago!)
Diplomacy of women
..
..
..
..
.....
..
..
..
..
..
..
They hate it when you ask their age?
but they would kill you if you forget their birthday :D
by tahir bashir (few years ago!)
Sardar:
Aoo race lagatay hain ...jo hara woh aik hazaar rupay dega ...
Pathan:
theek hai ...par mujhey raasta nahin maloom ...:S
Sardar:
Bus tum meray pechay peechay rhena ...
Pathan:
Thankz yaar ...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Autowala to Santa : Sahab, 100 rupaye ho gaye.
Santa ne 50 rupaye autowale ko de diye.
Autowala : Sahab ye to gundagardi hai, meter ki hisab se 100 rupaye hue hai.
Santa : Tu bhi to baithkar aaya hai, tera kiraya bhi kya mujhe dena parega!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar:yar ye larkian kiss karte waqt aakhen kiun band kar leti hain.
2nd Sardar:ye salian hum mardun ko kbi khush nai dekh sakti.
by Sabir shah (few years ago!)
Faqeer: ALLAh k nam par ek rupiya do
Dokandar: Baba kal ana ,
Faqeer: Es kal kal ke chakar me
Es Market me mere Lakhon rupay phanse howe hain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A Man Jumped into Water & Did not Come Out
Another Man Jumped into Water & Did not Come Out
A Pathan Scientist Was Watching & Concluded
Humans r Soluble in water
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
For pepsi "shahrukh"
For coke "aamir"
For mirinda "vivek"
For fanta "rani"
& For Thums Up "Akshay"
Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!
by Mazhar Khan (few years ago!)