Boy kissed her girlfriend
Boy kissed her girlfriend while they are sitting in a public place
Girl: No dear that’s not the time for that all ll be after the marriage.
Boy: Don’t worry my sweet heart I am already married.
by Pak101.com (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Santa-yar banta apne India me sabhi kutte kamjor
q hote hai?Banta:kyuki sab kutto ka khun 2
DHARAMENDER Pee jata hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar went to meet his Chinese friend who is dieing in hospital.
Man says CHIN YU YAN and then he dies.
Sardar goes 2 china 2 find meaning of friends last words. The Meaning is YOU ARE STANDNG ON THE OXYGEN TUBE!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Baar Ek Ladka Ek Haweli Ke Aage Se Gujar Raha Thha,
To Usse Uss Haweli Ke Bahar Ek
Pathan Mila, Ussne Usse Kaha.
Ladka: “Mene Suna Hai Iss Haveli Mein Jin Bhoot Aur Aatmya Rehti Hai”
Pathan: “Rahti Hongi, Mujhe To Khud Mare Hue 8 Saal Ho Gaye Hai”
Moral: Pathano Ko Marne Ke Baad Bhi Akal Nahi Aati.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik Pathan Quaid E Azam K Mazar Ja Kar Dua Kar Raha Tha,
“Mera Prize Bond Hr Soorat Mein Nikalna Chahiye.”
Jaisay Hi Wo Mazar Se Bahir Aya
Kisi Ne Us Ki Jaib Se Prize-Bond Nikaal Liya. Wo Dobara Mazar Par Gya Aur Bola,
“JINNAH SAHIB, Pehley Puri Baat To Samajh Liya Karain.
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi's Teacher: Dekho bacho ek sundar ladki road par ja rahi hai, ise punjabi me convert karo.......
Student: Oye Kanjro O vekho
"Pataaka"
by Pak101.com (few years ago!)
Khubsoorat Akhlaaq
Hazaron Musibton
Se
Nijaat Dilata Hai,,
Magar,
Bivi Se Nahi..;-p
by lescol (few years ago!)
BF : baby ONE minute widout u is
like......
...
.
.
..
.
.
.
.
.
.
GF : Awwwwwwww.... ? ?
.
.
.
.
.
.
.
.
BF : 60 secs yaar... harrr baat mein
kya AWWWW ? :D xD
by Tayyab Mughal (few years ago!)
Mirza Ghalib kya khoob keh gae hain,
Jald bazi me Shaadi kar k saara jeevan bigaar lo gey,
Wah,Wah.
Or Soch samaj K karoge to bhi konsa "TEER" maar lo gay?
by Mazhar Khan (few years ago!)
1Pthan k ghr Gas ka bill 50,000 aya
Wo sui gas ofice gya Or oficer se bola:
Tm log muje ye btao begherto ?
Kya dozkh ka pipe mere ghr se ja rha h:
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Apni Wife Ke Sath Coffee Shop Gaya, hot Coffee order Ki, Coffee Atte Hi wife Se Bola Jaldi Jaldi pee. Wife Boli Kyu? Sardar Bola Hot coffe Rs. 5 and Cold Coffee Rs. 10.00
by Abdul Hannan (few years ago!)