Khushnaseeb
Girl 2 Pandit: Ji mere 2 affairs hain, un dono main kis ke saath shadi hogi? Woh khush naseeb kaun hoga??
Pandit: Pehle se shadi hogi aur dusra khush naseeb hoga.
by Pak101.com (few years ago!) / 927 views
Similar Jokes
A Sardar & his wife filed an application for divorce.
Judge asked :
How will you divide, you have 3 children?
Sardar replied :
Ok! We will apply next year.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher Class Mein Lecture Dete Hue Kehti Hai.
Teacher: “Agar Irada Pakka Ho To Jo Hasil Karna Chaho Woh Zarur Milta Hai”
Student: “Rehne Dein Miss, Aagar Aisa Hota To Aap Meri Miss Nahi Misses Hote“
by Pak101.com (few years ago!)
Munda: Tu ehni sohni lagdi a tainu heer na akhan ta ki akhan...!!!
Kuri: Teri shakal mere massi de munde wargi tenu veer na akhan ta ki akhan...!!!
by Pak101.com (few years ago!)
A Chini was in hospital.
SANTA went to meet him.
Chini said “CHING CHONG, MOU.CHU CHA” & died.
SANTA went china 2 know the meaning,
that was:-
KUTTE OXYGN K PIPE SE PAIR Utha.
by Pak101.com (few years ago!)
Dada- pote se, ja chup ja teri madam aa rahi hai.
Pota- dadaji aap chup jao jaldi se kyunki maine school mein apki mout k upar 4 din ki chhuti li hui hai
by Pak101.com (few years ago!)
Boy and girl of class 2 asked teacher:
"can kids of our age have kids?"
Teacher replied " NO Never!!"
Boy said to girl :
"see i told you not to worry!!!!".
by Pak101.com (few years ago!)
Kitchen mein cooker aur kadai hote hain...
Cooker: haye tu kitni kaali hai.
Kadai: Sale phir bhi mujhe dekh kar seeti marta hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: sunye jub app nay pehli baar mera ghonghut uthaya tha
tu kesa mehsos kya tha?
Husband: mai marr jata agar AAYAT-UL-KURSI yaad na hoti
by Pak101.com (few years ago!)
Allama Iqbal ne prinday se Pucha k
Tumeh Asman se girney ka nahen ha dar?
Parinday ne Kaha k Iqbal Yar Tere Meharbani Inna
Na Sochia Kar
by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan: yar main ne apni bv ko matric kerwaya inter kerwaya BA kerwaya, MA kerwaya, ab kia karu.
Sardar: ab ek acha sa ladka dekh ker shadi kerwado.
by Raju (few years ago!)