Police: Kuch der me aapko phansi
Police: Kuch der me aapko phansi di jayegi ap ki aakhri khwaish kya hai?
Funny Yoga Guru: Plz muje Yoga position me fansi lagan. Sar Niche aur feet upar karke phansi dena.
by Pak101.com (few years ago!) / 914 views
Similar Jokes
Waiter-Apne samose aur pakodon ko andar se kha liya, lekin bahar ka saara chhod diya! Aisa kyon?Customer-Kyonki doctor ne kaha hai, bahar ka khaana mat khao..
by Pak101.com (few years ago!)
Banta: Wife agar husband ko naukar samjhe to husband ko kya karna chahiye?
Santa: Zyada kuch nahi, do char ghar aur pakad lene chahiye.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: bhagwan ka shukar hai ki India 14th August
ko aazad nahi hua..
Banta: Kyun??
Santa: Are yaar, Phir hum 15th August kaise
manaate ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: Yaar Ek Baat To Batao??
Pathan: Pucho..
Sardar: Google Ziyada Acha Hai Ya Yahoo..?
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathan: Ek Minute Ruko,
Hum Abhi Google Per Search Ker K Batata Hai.. :-D :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Boss: tumhe MS office pata hai?
Santa: agar address denge to main doond looonga
sir
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Lrka Gutter mei Gir gya
Batao Q?
.
.
.
Andheri Gali mei sms type krte hue Ja rha tha
\ (‘^’) /
” ” ” ” ” ”
.
.
“1 Message Recieved”
Jaldi Nikalo Bhosri walon
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 pathan ne 1 buzrug se kuch pocha,
Buzrug ne 2 thapar laga diye
1 admi ne pathan se pocha,
tumne kia bola tha..??
Pathan:Maine sirf pocha k
14 August ki namaz kahan ho gi?
by Pak101.com (few years ago!)
students life
whole semister
dhinka chika dhinka chika
aaa :P
.
.
.
.
.
.
.
last night before exams
ilahi teri chaukat pay bikhari bun kar aaya hoon :D
by Pak101.com (few years ago!)
Main Bewaquf
Main Bewaquf
Main Bewaquf
Main Bewaquf
Ahista Bolo Awaz Yahan Tak Aa Rahi Hai
Ab Ho To Ho
SB Ko Btana Zaruri Hai
Kya....!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardar to Girlfriend= Darling main tum se shaadi
nahi karsakta gharwale mana karrahe hai.
Girlfriend= Tumhare ghar me kaun kaun hai.
Sardar= 1 biwi aur 3 bacche...
by Tanveer Hussain (few years ago!)