Ek Sardar ne ek bachy se pucha
Ek Sardar ne ek bachy se pucha k tum ko A,B,C Aaty hai to bachy ne keha k mujy 9 tak aty hia..
Sardar ne bachy se keha k oyee Ullu k pathy 9 A,b,c main nahe aata. yeh to Alif,, Be,,Main ata hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1060 views
Similar Jokes
Makhlooq ko mat Tang kia kero
Once a Molvi went 2 Zardarii
&
Said !
“Makhlooq ko mat Tang kia kero Werna Allah ka Aazab ayega “
Zardari said!
Bholay Badshao ! Mein he wo Azaab hoon jo aa Chuka hai
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa police wale se:-sir kal tv ke alawa mere ghar ka sara samaan chori ho gaya.
Policewala:-to tv kyon chori nahin hua?
Santa:-ji sir tv to main dekh raha tha na.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Doctor apna pehla operation
Mukamal kerne ke baad operation
theater se bahir aya
Aur
ooper daikhte hoe bola:
.
.
.
.
” YA ALLAH ! mera Pehla TOHFA Qabool ker”
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Little girl: "Why does your son say, 'Cluck, cluck, cluck?'"
Mother: "Because he thinks he's a chicken."
Little girl: "Why don't you tell him he's not a chicken?"
Mother: "Because we need the eggs."
by khalid hussain (few years ago!)
Naman: Tujhe pata hai “impossible” word meri dictionary mein nahi hai…
Chaman: Arey yaar, ab bataake kya faayda….tujhe dictionary lete samay check karlenaa thaa na…
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sardar subah subah jogging karne ke liye nikla apne kutte ke sath.
Rudra: Oye yeh subah subah gadhe ke saath kaha jaa rahe ho?
Sardar: Oye yeh gadha nahi kutta hai.
Rudra: Oye main kutte se hi pochh raha hoon
by Pak101.com (few years ago!)
Sir 2 me :Padai karo varna koi tumhe job nai dega
Me 2 sir :Padai wo log krte h jise job chahiye ham to job dene walo me se hai
by Pak101.com (few years ago!)
Conductor:- Bus Stop Aa Gya Jise Utarna He, Utar Jao?
.
.
Girl:- 2 Minutes Roko me Kapde Utar Rahi Hu....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sabhi Ne Piche Dekha,
wo Kapdo wali Bag Utar Rahi Thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Sir: Wo Teen Words Batao Jo Subse Jyada Bole Jate Hain ?
STUDENT: Mujhe Nahi Pata….
Sir: Shaabash Beta, Baith Jao..!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Clinic k aage lambi line thi,
1Aadmi bar-bar line me ghusta tha,
par log usko pakar k piche phek dete the
Admi:"Lage raho, Saalo clinic hi nahi kholunga"
by Tanveer Hussain (few years ago!)