Buhat rat ho gai
santa:- yaar bahut raat ho gyi h,
aaj raat ko yahi ruk ja,
subah chala jaio.
Banta:- theek h yaar,
fir main ghar se night dress le ata hu.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 964 views
Similar Jokes
1 choohay ko agar 1 bille se love
ho jaye tou wo kon sa gaana gaey ga?
.
.
.
.
Very simple
Billo rani…
Kaho tou abhi jaan day doon.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Hamari dosti ap se tab kathatm ho gi jb
1 gonga 1 behre ko call kar k btaega k 1 andhe ne dekha k aik langra bhag raha tha
by Sabir shah (few years ago!)
1 Pathan Ki Cycle Chori Hogai
“Us Ne Alaan Kia”
Jis Ne Meri Cycle Churai He Wo Sham Tak Wapas Kr De.
Warna Me Wohi Kronga
Jo Mere Abo Jan Ne Kia Tha”.
Sham Se Pehle Us Admi Ne Cycle Wapas Krdi,
Or Pocha
“Ap K Walid Sahab Ne Kia Kia Tha ? Pathan Ne Jawab Dya!
“Unho Ne Dosri Cycle Khareed Li Thi”..
by Pak101.com (few years ago!)
KID : Y some of ur hair r white DAD?
Dad: Everytime u make me unhappy, 1 of my hair turns white.
KID: Now I understand y grandpa's hair r ALL white..!!
by Pak101.com (few years ago!)
Larki ne namaz parh kar dua maangi
To Maa ne pocha:
Tumne dua main kiya manga?
Larki.
Wohi maanga jo aaj kal har khoobsurat larki ke khwahish hy,
Maa: Aakhir kiya maang liya kuch pata to chale?
Larki: muskuraty huayA
(mubeshir mehmood)
|\(”,)
| ‘..(>
| <|
MAA:
Chal pagli, tera itna acha naseeb kahan.
.
(NOTE) Msg farward kartay waqt name change kar k larki ka naseeb kharab na karain.
by Mazhar Khan (few years ago!)
What's the difference between wife n neighbours wife?
Wife is a chocolate, can have any time. Neighbour's wife is like an ice-cream, shud hv immediately.
by Pak101.com (few years ago!)
A boy and a girl play ludo. Boy agar 1,2,3,4,5 aya to i will kiss u.
Girl- what? Acha ..Agar 6 aya to.
Boy- Kabhi ludo nahi khela kya, 6 aiya to phir se meri bari….
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan & SARDAR Marne ke bad swarg meSARDAR:tu kaise mara?PATHAN:thand se or tu?SARDAR:mujhe laga meri biwi ka kisi se affair hai,Jab ghar gaya to koi nahi thaSharm ke mare 5maine atmahatya ka li.Pathan ne jor se tamacha mara aur bola,sale agar FRIJ khol k dekhtato na tu sharm se marta aur na me thandse.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Banti: uncle, papa ne chini magwai hai
Dukandaar: Aur kya kya kaha hai tumhare papa ne?
Banti: Agar wo mota na de to, sharma uncle ki dukan se le aana.
by Pak101.com (few years ago!)
Real Richness is When You Are So, E X P E N S I V E That No 0ne Can Buy Your, C H A R A C T E R.
by khalid hussain (few years ago!)