A policeman caught a Pathan
A policeman caught a Pathan driver stopping the bus at the road and began asking questions:
Policeman: “Tumne bich road pe bus Kyun rok di?”
Pathan: Hum seher mein naya aaya hai magar Kanoon nahi torta! Woh samne dekho likha hai “Bus Stop” Toh humne rok diya
by Pak101.com (few years ago!) / 1104 views
Similar Jokes
Teacher: Ek Aysa Sentence Batao Jis Mein
Urdu, Hindi, Punjabi Or English Ka Sahi Istamal Hua Ho..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Sardar: Ishq Di Gali Vich No Entry
by Mazhar Khan (few years ago!)
# Ek Sindhi Aur Pathan ka Interview Tha:
Sindhi se:
Q: Taleem
A: B.A
Q: Pakistan kab bana?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Pakistan ka PM kon hai?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
Pathan ye sub sun raha tha usne teeno ans yaad ker liye.
Pathan se:
Q: Naam?
A: B.A
Q: Kab Paida huwe?
A: Koshish pehle se jari thi per 1947 mai.
Q: Baap ka Naam?
A: Boht aye gaye hain lekin ab Geelani Sahab hain.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Ghaber: yeh hath mujko ko de dy thakur
Thakur: le ly saly mera b ly jai ka b ly veru ka b ly basnti ka b lu immam shb ka b ly pury gao ka le ly
Ghaber sory yar tu to emotional hi ho gya hai
by Pak101.com (few years ago!)
DO sardar jungle main ja rahy thay k achanak shair ( lion ) samnay a gaya .
1st sardar nay uski ankho main mitti daal di or bhagnay laga.
1st sardar: o nus v ..!!
2nd sardar: mitti ty tu pai ay..tu nuss..!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy:chalo kisi sunsaan/viraan jagah chaltey hain!
Girl:tum aisi-waisi harkat to nahi karoge?
Boy:bilkul nahi!
Girl:to phir rehne do….
by Pak101.com (few years ago!)
In A Party
Wife To Waiter: Where has the beautiful girl gone who was serving drinks?
Waiter: Why, you want a drink madam, I will arrange for you….
Wife: No, Actually I am searching my husband.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek kanjr tha wo sms parh tha....
Use pta tha k sender ne use kanjr kha ha...
Wo phir b sms parh rha tha...
.Kiya krtakanjr jo tha.Don't mind kanjr hahaha ha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek ladka ek ladki ko bahut chahta tha, lekin apne pyaar ka izhaar karne se darta tha.
Ek din us ladke ne socha ki chahe jo bhi ho jaaye vo us ladki ko msg kar ke 'I Love You' zaroor kahega aur apne prem ka izhaar karega. Usne raat ko apne mobile pe 'I Love You' likha aur us ladki ke number pe SMS send kar diya.
Jaise hi vo sone laga tabhi uske mobile pe ek message aaya lekin usne decide kiya ki vo messages subah uth kar, naha kar, mandir se vaapas aa kar hi message check karega.
Raat bhar vo us ladki ke sapne dekhta raha. Isi chakkar mein subah bhi jaldi uth gaya aur nahakar mandir chala gaya. Mandir se aate hi usne mobile uthaya aur message pada.
Message the:
A/C balance is insufficient.
Main bal is Rs. 0.08.
Msg can not be send.
by WAQAR (few years ago!)
Faqir: Baji bhoka hun Allah K naam par khana de
do
Baji: Khana abhi nahi paka
Faqir: Baji FaceBook pe BABA NIAZ k naam se hun,
pak jaye to wall pe update kr dena.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek ladki apny boy friend ke saath nayi garri main long drive per jaa rahi thi achanak raastey mein larki kehnay lagi…..“suno ! kya tum aik haath se garri chala saktay ho?”
Kyu nahi.. ladke ne bade fakher se garden akraaii…
Aur phir larki ne aahista se kaha, “Toh phir doosray haath se apni naak saaf karlo”
by khalid hussain (few years ago!)