Grahak: Kmal he 1 gante phle

Grahak: Kmal he 1 gante phle tum is Bakri k 1000 Rupay Mang Rhe the.
Ab Kya Hua 1100Rs kyo mang rhe ho?
Santa:Ye Mera 100Rs Chaba gayi He

by Pak101.com (few years ago!) / 1077 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Boy 2 girl

Boy 2 grl- Apni body to dekho jaise haddiya hi haddiya Ho!



Grl-isliye itni der se soch rhi hu k mere pas Kutta kyo khada h?

by Pak101.com (few years ago!)
Nirmal Baba Aur Facebook

Facebook user Boy:Baba mere FACEBOOK PAGE par LIKE or COMMENT nahi aate

Nirmal Baba:FB last time kab khola tha Boy:Baba kal
khola tha Nirmal Baba:1 din mai kitni bar FACEBOOK kholte hoo.

Boy:2-3 baar

Nirmal Baba:Browser kon sa USE karte hoo..
Boy:Baba "OPERA"

Nirmal baba:Bas yahi se kirpa ruki hai, jao or PASSWORD badal kar account ko"GOOGLE CHROME se kholo..Kirpa aani shuru ho jaayegi.

by Pak101.com (few years ago!)
Aapne mera dil churaa liyaa hai.

Santa nurse se bola: aapne mera dil churaa liyaa hai.

Nurse: hmmm... maine dil churaane se pehle doctor ne aapka kidney churaa liyaa hai

by Pak101.com (few years ago!)
Aik saheb keraya per makan lekar

Aik saheb keraya per makan lekar aik naye muhalla main gaye. Chaar roz baad in kay darwaze per dastak hoyi wo saheb bahir niklay to aik aadmi assalam aliqum kah ker bola.

Naye parosi hone ki haisyat se aap se mil ker buhat khushi hasil hoi hai lakin sath hi aap ki khidmat main aik guzarish bhi hai.

Farmaiye kia kaam hai.
Kerayadar ne kaha.

Guzarish ye hai keh aap zara maddhim aawaz main kharrate lia karain ke mari nind kharab na ho sake.
Sikaiti parosi se mukammal tayaruf ke liye poocha gia.

App ki tareef.
Jabab dia gia.
Saheb main aap ke is muhalley ka chokidar hoon.

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar

Ek sardar Kele ke chilke se fisal kar gir gya
Aage phir dusre chilke se gir gya
ab teesre chilke ko dekh kr k bola...??
Shit ab phir se girna padega

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
aaaj say tu mera bhai hai

Ladka bola ……. Dilruba
Ladki boli ……. Pizza khila
Ladka bola ……. Paise nahi
Ladki boli ……. Aise nahi
Ladka bola ……. Mahngai hai
Ladki boli ……. Aaj se tu mera bhai hai.

by Abdul Sami (few years ago!)
Ek doctor (wakeel se): Aap ki zara si ghalti aadmi ko

Ek doctor (wakeel se): Aap ki zara si ghalti aadmi ko zameen sey 6 foot ooncha latka sakti hey

Wakeel: Or aap ki zara si ghalti aadmi ko zameen ke 6 foot neechey daba sakti hey

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar

Sardar and Police man

Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.


Two Sardars

1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?

2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye

Sardar on Train Tack

1 sardar rail ki patri per so gaya .
1 aadmi ne kaha kya kar rahe ho? Train aayegi to mar jaoge!

Sardar: Mere uper se hawai jahaaz guzar gaya to kuch nahi hua, train kya cheez hai?

Sardar Ji in Practical Exam

In bio practical:
Examiner: Tell me the name of this bird by seeing its legs only?
Sardar: I don't know.
Examiner: You r failed, what's your name?
Sardar: See my legs & tell my name

by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Toh Exchange Karna Tha Na

Santa:
Train Me Neend Nahi Aayi
Upar Ki Seat Thi Bahut Garmi Thi

Banta:Toh Exchange Karna Tha Na

Santa:Kisse Karta?
Niche Seat Pe Koi Nahi Tha Hi Nahi

by Pak101.com (few years ago!)
paper kaisa huwa?

Baap: beta, paper kaisa huwa?
Beta: bus pehla sawal choot gia!
Baap: acha! aur baqi?
Beta: teesra mujhe aata nhe tha! chotha mai karna bhool gia! paanchwa mujhe nazar nhe aya! chatta paper ki pichle taraf tha, maine dekha he nhe!
Baap ghusy mai bola: aur dosra?
Beta: bus srf wohi galat hua hai.

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook