Funny Ramesh:Hamne Mobile
Funny Ramesh:Hamne Mobile Marriage Bureau Shuru Kiya Hai
Shadi Ke Liye 1 Dabayen,Mangni Ke Liye 2 Dabaye
Suresh:Doosri Shadi Ke Liye Kya Dabaye?
Funny Ramesh: Doosri Shadi Ke Liye Pehle Waali Patni Ka Gala Dabye
by Pak101.com (few years ago!) / 973 views
Similar Jokes
naukar - sahab aapka kutta to admi jaisa dikhta hai.. kya khilate ho?
sahab - kamine ye kutta nahi h. mera beta h CA kar rha h. abhi exam chal rahe hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Na main shayar hoon, na shayar ka bhatija
Hoon zaroor, magar,
Apne ma-baap ke mohabbat ka nathija
by Abdul Sami (few years ago!)
1 baar jab main Bemaar
tha..
Main Hospital Gaya...
Wahan 2 Darwaze The...
1 Par"Khas bemari"aur 1
par"Mamuli Bimari"Likha
tha...
Mujhe Mamuli Bemari thi
isLiye main Mamuli
Bemari Wale Room me
Chale gaya...
Wahan bhi 2 Darwaze
the...
1 Par"Khas Admi"aur 1
par"Aam Admi"likha
tha....
Main thora Gharib.... isliye
Aam Admi Waale
Darwaze se Andar Chale
Gaya....
Andar Gaya to dekha ke
Main Hospital se Bahar
Tha...
by Pak101.com (few years ago!)
Loadshading ne mujhe namazi bana dia hai
faraz
ab to mobile ki battry bi masjid k u.p.s se charge karta hun.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek Pathan Scheme Wali Bottle Ka Dhakan Bar Bar Khol K Band Kar Raha Tha.
Kisi Ne Pucha Kya Hua?
Pathan: Khocha Dhakan Mai Likha Hai
"Try Again"
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aagar apni cousin phasaani ho tu....
jab wo kitchen ma jaye tu peechay se ja k usko
jhapee daaal lo
agar hans paray tu samjho phas gaye or agar gussa
karay tu shor macha do
"baji dar gaye"
"baji dar gaye" :P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Boy and Girl sitting in a cafe girl's mother see
her with a boy and calls her...
MOM - kahan par hai?
... GIRL- exam de rahi hu.
MOM- agar is exam ka result ayaa toh jaan se maar dungi
by Pak101.com (few years ago!)
Police Afsar PATHAN se:
Tumhari maadri zuban kon si hai?
PATHAN: Koi nahi..
Police Afsar: Kyun?
PATHAN: Meri ammi goongi thi
by Pak101.com (few years ago!)
America Se 1 Pathan Ne
Apni Maa Ki Dead Body Pakistan Bheji Jis K Saath Letter Tha
K Ama Ki Dead Body Aap Ko Mil Gai Ho Gi, Ama Ne Jo Kapron K Ooper 2 Shirts Pehni Hyn Wo Bhaiyon K Liye, Left Hand Me Jo Ghari Hy Wo Baaji K Liye,
Jo 5 Socks K Jory Pehny Hyn Wo Sab K Liye,
Ama K Sirhany K Nechay
Jo Choclates Hyn Wo Papu K Liye, Ama K Balon Mai Jo Ponyan Hyn Wo Pinki K Liey Hai Or Agr Ksi Or Cheez Ki Zaroorat Hui
To Jaldi Bata Dena Abba Ki B Halat Kharab Ha.
by Pak101.com (few years ago!)
MOLVII: ... jab mein mar jaun to Saamney
walon ko with family zaroor bulana,
Bevi: wo Q?
.
... .
.
.
.
.
Molvi: Suna hai k Un k Ghar ki Larkiyan Laash se Lipat Lipat k Roti hen.
by Pak101.com (few years ago!)