Funny Girlriend to Funny

Funny Girlriend to Funny Boyfriend: Mera Dulara ,Mera ladla, mera pyara, mera chona, mera sweet gulgula. Muj se shadi karoge? Bolo ji Bolo.

Funny Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya Adopt ?

by Pak101.com (few years ago!) / 993 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar

SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'
EK STATIOON PY TRAIN RUKI'
EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;
SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Oye tera ek dant neela kida ho gaya?

Man: Oye tera ek dant neela kida ho gaya?

Sardar: Yaar main ink lagayi hai.
Man: Uh kyon?

Sardar: Kyon k aaj
kal BLUE TOOTH bahut mashur hai

by hearthackervsgirls (few years ago!)
BV ka shikwa

BV ka shikwa:

pehly wo mujhy "BE-PANAAH" Chahta Tha..

Lekin Ab Sirf,
"PANAH" Chahta Hay..!!:-D

by Mazhar Khan (few years ago!)
Mr.Bean..!!

:
Kal Mene Usey Khoob Hansaya

Faraz..!!

Kambakht Jate Hue Mujhe Mr.Bean Keh Gai
,,
(',')/ Rukk Saali
)) T00N Hogi
//_ Mr.Bean..!!

by Mazhar Khan (few years ago!)
English Class

English Class-

Kid: Me Sleep With Dad Last Night

Madam (Correcting): No Beta,
I Slept With Dad Last Night

Kid: Aap Mere Sone Ke Baad Aayi Hongi :D :p

G.nyt

by Pak101.com (few years ago!)
A Big Difference Between School & Col

A Big Difference

Between School & Collage:
.
.
In School If You Were Late,

You Had To Sit On Last Bench..
.
.
.
But In Collage If You Were Late,

You Had To Sit On First Bench.. ;-) :-P :D

by Mazhar Khan (few years ago!)
pathan: Station jane k kitne paise logay?

pathan: Station jane k kitne paise logay?

Ricksha wala: 50

Pathan: 20 lelo

Ricksha wala: 20 may kon le ker jayega

Pathan: Tm peche betho hum le k jayega

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:-Ganga, Jamuna,Saraswati

Teacher:-Ganga, Jamuna,Saraswati or Kaveri, India kinadiyan hain, Pakistan ki nadiyon ke naam batao…....

Santa:-Rukhsana, Farzana, Rihana, Rizwana !!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
CHAND aik din pehle nazar aajata hai

Science ki Jadeed Tehqeeq k mutabiq,
NASWAAR se eye sight taiz hoti hai,
Saboot?
?
?
?
?
?
?
PESHAWAR main CHAND aik din pehle nazar aajata hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
I got this great new hearing

Dave: I got this great new hearing aid the other day.

Mary: Are you wearing it now? Dave: Yup. Cost me four thousand dollars, but it's top of the line.

Mary: Wow! What kind is it?
Dave: Twelve-thirty.

by Mohammad Ali (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook