Funny Girlriend to Funny
Funny Girlriend to Funny Boyfriend: Mera Dulara ,Mera ladla, mera pyara, mera chona, mera sweet gulgula. Muj se shadi karoge? Bolo ji Bolo.
Funny Boyfriend: Tum mujhe Propose kar rahi ho ya Adopt ?
by Pak101.com (few years ago!) / 993 views
Similar Jokes
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K
SADR TRAIN MA APNI BERTH PY APNI WIFE K UPER LETA HUA THA'
EK STATIOON PY TRAIN RUKI'
EK ADMI NY KHIRKI SY MUN ANDR KR K POCHA SARDAR G JGA HA;
SADR,PAGAL DIYA PUTRA TENU NIE DESDA BANDAY TY BANDY CHARYA JGA KITHOO HOI.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Man: Oye tera ek dant neela kida ho gaya?
Sardar: Yaar main ink lagayi hai.
Man: Uh kyon?
Sardar: Kyon k aaj
kal BLUE TOOTH bahut mashur hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
BV ka shikwa:
pehly wo mujhy "BE-PANAAH" Chahta Tha..
Lekin Ab Sirf,
"PANAH" Chahta Hay..!!:-D
by Mazhar Khan (few years ago!)
:
Kal Mene Usey Khoob Hansaya
Faraz..!!
Kambakht Jate Hue Mujhe Mr.Bean Keh Gai
,,
(',')/ Rukk Saali
)) T00N Hogi
//_ Mr.Bean..!!
by Mazhar Khan (few years ago!)
English Class-
Kid: Me Sleep With Dad Last Night
Madam (Correcting): No Beta,
I Slept With Dad Last Night
Kid: Aap Mere Sone Ke Baad Aayi Hongi :D :p
G.nyt
by Pak101.com (few years ago!)
A Big Difference
Between School & Collage:
.
.
In School If You Were Late,
You Had To Sit On Last Bench..
.
.
.
But In Collage If You Were Late,
You Had To Sit On First Bench.. ;-) :-P :D
by Mazhar Khan (few years ago!)
pathan: Station jane k kitne paise logay?
Ricksha wala: 50
Pathan: 20 lelo
Ricksha wala: 20 may kon le ker jayega
Pathan: Tm peche betho hum le k jayega
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher:-Ganga, Jamuna,Saraswati or Kaveri, India kinadiyan hain, Pakistan ki nadiyon ke naam batao…....
Santa:-Rukhsana, Farzana, Rihana, Rizwana !!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Science ki Jadeed Tehqeeq k mutabiq,
NASWAAR se eye sight taiz hoti hai,
Saboot?
?
?
?
?
?
?
PESHAWAR main CHAND aik din pehle nazar aajata hai.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Dave: I got this great new hearing aid the other day.
Mary: Are you wearing it now? Dave: Yup. Cost me four thousand dollars, but it's top of the line.
Mary: Wow! What kind is it?
Dave: Twelve-thirty.
by Mohammad Ali (few years ago!)