Cancer Specialist Doctor
Patient: Doctor, kya aapko pakka yakeen hai ke mujhe cancer hua hai. kyunki ek baar kisi patient ka cancer ka ilaaj chal raha tha aur patient TB se mar gaya.
Doctor: Ghabraao nahi… agar main ilaaz karunga to tum sirf cancer se hi maroge…
by Pak101.com (few years ago!) / 945 views
Similar Jokes
SARDAR:
Muje 9 Bando Ne Mara,
GURO: Phir Tu Ne Kia Kya?
SARDAR:
Maine Kaha Agar Himat Hai
To 1 Ek Kar K Ao
GURO: Phir SARDAR:
Phir Sab Ne Bari Bari Maara.
by Pak101.com (few years ago!)
India Mai 1 Aurat Ne 5 Minte Mai Apna 5 K.g Weight Lose Kia.?
>
Kaisy Nai Pata Thora Or Socho.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Uski Delivery Ho Gaye.!
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 ldki prfum lga k bus pe chadi. Ldke ne coment pas kiya.
Aajkl phinel ka use kuch zyada h hota hai.
Ldki boli fir bhi cockroch picha nhi chorte
by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek chor amir lok ke ghar mein chori karne gaya. Trunk pe likha tha “Trunk ko todne ki jaroorat nahi hai, 156 number press karke sahmne vala lal
batan dabao, trunk khul jayegi. Jaise hi batan daba alarm baja aur police aa gayi.”
Jate jate chor us lok se bola: Aaj mera insaaniyat se vishwas uth gaya hai!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa:yar kende ne zindgi 4 dina di ey. banta:aho!
banta:te fer test match kyn 5 dina da honda ey?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Interviewer: Let me check your Engli
Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good
Sardar: Bad
Interviewer: Come
Sardar: Go
Interviewer: Ugly
Sardar: Pichlli
Interviewer: PICHLLI?
Sardar: UGLY
Interviewer: Shut Up
Sardar: Keep Talking
Interviewer: Ok now stop it
Sardar: ok now carry on
Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa
Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh
Interviewer: Are yaar
Sardaar: Are dushman
Interviewer: Get Out
Sardar: Come In
Interviewer: U r Rejected
Sardaar: I m selected...bale bal
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek Sawal?
Pagal Tanhai Mein Kya Mehsoos Karta Hai?
.
.
.
.
.
.
Zaroori Nahi Ke Abhi Reply Karo.
Jab Mehsoos Karo To Bata Dena.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Aye Khuda tu mujhe Rs.100 dega to hum tumhari raah main Rs.50 dega.
Rastay main usay Rs.50 mila to Pathan bola: Ya Khudaya itna bhi bhrosa nahi kya pehle he kaat liya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Waqt Zaya Na Karo.
Ek Ek Minute Qeemti Hai.
Waqt Ki Qadar Us Shakhs Se Pucho Jo.
Bathroom Ki Line Main Khara Ho Aur Andar Wala Bolay:
"Bus Ek Minute Aur" :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: I'll climb tallest mount swim d deepest ocean, walk on hot coal barefoot. Just 4 u.
Girl: So Sweet! Can u come 2 meet me?
Pathan: Not now! Abi ammi nai aany dengi.
by Abdul Hannan (few years ago!)