Cancer Specialist Doctor

Patient: Doctor, kya aapko pakka yakeen hai ke mujhe cancer hua hai. kyunki ek baar kisi patient ka cancer ka ilaaj chal raha tha aur patient TB se mar gaya.

Doctor: Ghabraao nahi… agar main ilaaz karunga to tum sirf cancer se hi maroge…

by Pak101.com (few years ago!) / 945 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Agar Himat Hai

SARDAR:
Muje 9 Bando Ne Mara,
GURO: Phir Tu Ne Kia Kya?

SARDAR:
Maine Kaha Agar Himat Hai
To 1 Ek Kar K Ao

GURO: Phir SARDAR:
Phir Sab Ne Bari Bari Maara.

by Pak101.com (few years ago!)
5 Minte Mai Apna 5 K.g

India Mai 1 Aurat Ne 5 Minte Mai Apna 5 K.g Weight Lose Kia.?

>
Kaisy Nai Pata Thora Or Socho.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Uski Delivery Ho Gaye.!

by Mazhar Khan (few years ago!)
1 ldki prfum lga

1 ldki prfum lga k bus pe chadi. Ldke ne coment pas kiya.
Aajkl phinel ka use kuch zyada h hota hai.
Ldki boli fir bhi cockroch picha nhi chorte

by Mazhar Khan (few years ago!)
Ek chor amir lok ke ghar mein

Ek chor amir lok ke ghar mein chori karne gaya. Trunk pe likha tha “Trunk ko todne ki jaroorat nahi hai, 156 number press karke sahmne vala lal

batan dabao, trunk khul jayegi. Jaise hi batan daba alarm baja aur police aa gayi.”

Jate jate chor us lok se bola: Aaj mera insaaniyat se vishwas uth gaya hai!

by Pak101.com (few years ago!)
Zindgi 4 din di

Santa:yar kende ne zindgi 4 dina di ey. banta:aho!
banta:te fer test match kyn 5 dina da honda ey?

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar

Interviewer: Let me check your Engli


Interviewer: Let me check your English...Tell me the opposite of good

Sardar: Bad

Interviewer: Come

Sardar: Go

Interviewer: Ugly

Sardar: Pichlli

Interviewer: PICHLLI?

Sardar: UGLY

Interviewer: Shut Up

Sardar: Keep Talking

Interviewer: Ok now stop it

Sardar: ok now carry on

Interviewer: Abay chup ho ja....chup ho ja....chup ho jaa

Sardar: Abe bolta reh....bolta rah....bolta reh

Interviewer: Are yaar

Sardaar: Are dushman

Interviewer: Get Out

Sardar: Come In

Interviewer: U r Rejected

Sardaar: I m selected...bale bal

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pagal Tanhai Mein Kya Mehsoos Karta Hai

Ek Sawal?
Pagal Tanhai Mein Kya Mehsoos Karta Hai?
.
.
.
.
.
.
Zaroori Nahi Ke Abhi Reply Karo.
Jab Mehsoos Karo To Bata Dena.

by Pak101.com (few years ago!)
Rs.50 mila

Pathan: Aye Khuda tu mujhe Rs.100 dega to hum tumhari raah main Rs.50 dega.

Rastay main usay Rs.50 mila to Pathan bola: Ya Khudaya itna bhi bhrosa nahi kya pehle he kaat liya.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Waqt Zaya Na Karo

Waqt Zaya Na Karo.

Ek Ek Minute Qeemti Hai.

Waqt Ki Qadar Us Shakhs Se Pucho Jo.

Bathroom Ki Line Main Khara Ho Aur Andar Wala Bolay:

"Bus Ek Minute Aur" :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Abi ammi nai aany

Pathan: I'll climb tallest mount swim d deepest ocean, walk on hot coal barefoot. Just 4 u.
Girl: So Sweet! Can u come 2 meet me?
Pathan: Not now! Abi ammi nai aany dengi.

by Abdul Hannan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook