Bhikhari’s True Love
Bhikhari: 50 Rs. dedo sahab girlfriend ko phone karna hai….
Sahab Apni Girlfriend Se:
Dekho, bhikaari bhi apni girlfriend se kitna pyar karta hai…. “True Love”
Bhikhari: Nahi nahi sahab, usse pyar karne ke baad hee main bhikaari bana hoon…
by Pak101.com (few years ago!) / 1011 views
Similar Jokes
Jab ap sms nahi kartay ... !
Itna gussa ata hai Dil to chahta hai CHAPPAL Utaar Kar...
.
.
.
Joote pehen loon aur aapse Milne Ajaun..!
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sharukh Khan aur Kajol bus stop pe khade hain. Kajol
chali gayi, par Sharukh bus pe nahin chada – kyon??
Batao..batao …
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
think harder…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Kyunki………
woh Kajol ko chhodne aaya tha
by Pak101.com (few years ago!)
Techar:shadi me dulhan ko ghungat me q rakha jata hai?
Student:ta keh kisi k munh se ye na nikal jae aby ye to meri wali hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa ek mobile bechane wale se larai kar raha tha
Logon ne puchha kya huva
Santa: Mene mobile kharida to bola tha mobile me
lock bhi h, Ab ye tala, chhabi kuch nahi de raha
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jalebi aur ladkiyo me kya similiarity hai..??
.
.
?
.
.
?
.
.
?
?
.
?
.
?
.
.
?
.
.
?
.
Dono hi kabhi seedhi nahi ho sakti,
Par hoti bahut sweet hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
4 Pathan JANAZE Ko Tezi Se Lekr Qabron K Oper Se Guzar Rhe Thy
ADMI:Oe Sharam Kro! Neche MURDY Hain.
PATHAN:To Uper Konsa Hm Ne WORLD CUP Uthya Hua Hy.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Pathan ki 10 Betiyan thin:
Phir jaa kar usko Ek Beta Hua...
Pathan ne uska Naam kya rakh hoga???
Zaroorat Khan.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Why Do Iraqi Police Officers Walk In Thr
Why Do Iraqi Police Officers Walk In Threes? The First Knows How To Read, The Second Knows How To Write And The Third Is To Keep An Eye On The Two Intellectuals.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Ladka cycle pe ja raha tha
Cycle ka tyre bhens k gobar k beech me se guzra
...Qareeb kuch ladkiyan khari thi
Unho ne taliyan baja k kaha Happy Birth Day 2 U
Ladka ruka aur jawab diya khali tali bajane se kaam
Nhi chale ga,
Cake to khana hi pare ga.....
by Ahsan Ijaz (few years ago!)
Manager: A room with double bed? But sir you are alone?
Santa: Yes, It is just that I wish to enjoy the silence from the other bed
by Pak101.com (few years ago!)