Sardar and Police man
Police: Tumhe kal subah 5 baje phansi di jayegi.
Sardar: Ha Ha Ha Ha!
Police: Kyon hasn rahe ho?
Sardar: Main to uthta hi subha 9 baje hun.
by Imran Ashraf (few years ago!) / 1102 views
Similar Jokes
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by sana (few years ago!)
Santa ki ladai apne baap se ho gayi
To usne apne baap ki photo kabristan me 1 ped pe latka diya
Aur Niche Likha
"COMING SOON"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek dost nay dosray dost say pocha, "batao, wo konsi jaga hay jehan baap betay ko bhool jaata hay aor
beta baap ko?"
Dosray dost nay kaha,
"shaadi k moqay par".
by Pak101.com (few years ago!)
Snta K Tang Nili Ho Gyi,
Dr. -Zeher h Katni Padegi
Tang Kat Kr nakli Laga Di
2Din Bad- nakli Tange B Nili Pad Gyi
Dr:Ab Bimari Smj Ayi
JEANS Rang chodti h.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Yaar mujhe 1 hathora or keel chahiye computer k liye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Abdul Basit (few years ago!)
Girl: Papa 1 Larka baar baar mujhe I LOVE YOU Bolta Hai.
Kya Karon?
Papa: Beta Us se shadi kar le.
Zindagi Main agar dobara bol de to Mera Naam Badal Dena. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Boy to girl at a dance party: Kya tum mere sath dance karogi?
Girl: Main bachche ke saath dance nahi karti.
Boy: Sorry mujhe pata nahi tha ki tum pregnant ho.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher : Tum kahan paida huway?
Pathan : Khyber PakhtoonKhuwaa me.
Teacher : Is k spelling batao?
Pathan : Zara thehro! Hum ko lagta hai k hum
.
.
.
.
DADU me paida huwa tha....:-0
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Aadmi ka inteqal ho gaya:
Uska dost us ki BV k paas aaya Or bola:
Kya main us ki jagah le sakta hoon?
B.V: Mujhe koi Aitraz nahi Hai
QABRASTAN walon se pooch lo...
by Pak101.com (few years ago!)
Preeto 2 maid: Oh Santa, I hv reason 2 suspect that Banta is having an affair with his secretary.
Santa: I don’t believe it! U r just trying 2 make me jealous
by Pak101.com (few years ago!)