Santa-Tum 1baar me kitne admi utha skte ho,
Santa-Tum 1baar me kitne admi utha skte ho,
PHLWAN-kamse kam 10
Santa-bas,Tumse acha to mera murga hai jo subah pure mohlle ko utha deta h.
by Pak101.com (few years ago!) / 1102 views
Similar Jokes
Husband to wife: Did you have any boyfriend before our marriage?
Wife remained silent for some time…
Husband: mai es khamoshi ko kia samjhon??
Wife: Abhy gin ne tu dey..:)
by Pak101.com (few years ago!)
Santa To Rikshaw Wala:
Arey O Bhai Khaali Ho
Kya… ? Rikshaw Wala:
Haan G Bilkul Khaali Hoon
Santa: Aao Chalo Phir Taash
Khelty Hyn . . . =P ;->
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boy and girl of class 2 asked teacher:
"can kids of our age have kids?"
Teacher replied " NO Never!!"
Boy said to girl :
"see i told you not to worry!!!!".
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu asked 1 question and teacher got confused.
Question was: Black is colour, white is also a colour but black and white is not a colour TV. Why?
by Pak101.com (few years ago!)
Joke tym.
Aj kal k relationships se zyada
.
.
.
.
.
.
.
.
.
China Mobile ki batterychal jati
hai:D
by Pak101.com (few years ago!)
Teen Pathanon Ne Daru Pee Ke Ek Taxi Roki.
Taxi Driver Ne Gadi Start Ki Aur Phir Kuch Der Bad Band Kar Ke Bola.
Taxi Driver: “Lo Sahab, Hum Pahunch Gaye”
Pahle Pathan Ne Use Paise De Diye.
Dusra Bola Thank You, Par Teesre Ne Ek Thapad Maar Diya.
Driver Dar Gaya, Socha Ye Pathaan To Sayana Nikla Samajh Gaya.
Teesra Pathan Bola: “Saale Araam Se Chalaya Kar, Itne Jhatke Kyu Marwaye Tune Aaj?“
by Pak101.com (few years ago!)
Biwi 2 Pati:Aapko Mera Banaya Hua Halwa Pasand Nai Aya Bache To 3Plate kha chuke Hai
Andar se Awaz: Mama 1Plate or Dena 1 kitab ki Jild Reh gayi
by Pak101.com (few years ago!)
wife wants to drive the new car.
husband don’t wants to give her .
husband gives the keys and says,
look if you will have an accident ,
then the news paper will write your REAL AGE.
by Pak101.com (few years ago!)
4 SECRETS OF SUCCESS FOR STUDENTS:
1- Kabhi Top na karo warna log tum sai jalney lagengy
2- Hamesha Late class mai jawo, es tarah har teacher tumhy yad rakhy ga
3- Zyada Parhny se Time zaya hota hai, owr Time zaya karna Gunaah hai
4- Khabi Test na do, kionke be-ezati ke 3 marks se Ezat ke 0 achay hain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar In UK Hotel Khana Khane Gia
Wo Murgi Khana Chahta Tha
Lekin Murgi Ki English Bhol Gia
Thy Askd Wht Do U Want SRdar G?
Sardar Replid:Éggs’ Mother
by Pak101.com (few years ago!)