Ek rangile ne apne girlfriend ke
Ek rangile ne apne girlfriend ke kuch jyada hi kareeb aane ki koshish ki.
GF : yaar, shaadi se pehle ye sab nahi.
Rangila : Don't worry, mein pehle se hi shaadi-shuda hu!!!
by Pak101.com (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
Police team drwaze pr aai,
Pathan BV se:bandooq or kartoos kahan hen?
Police team bhagi, peche se pathan ne awaz di:
Ruko bhai, ye mere bachon k naam hen...
by Pak101.com (few years ago!)
KG vs UNI*
*k.G=pencil,rubber, sharpener, scale…….
*UNI:Ek balpen wo b frnds se cheena hua:-)
…
*k.G: class me enter h0ny se phly Ma’am may i come….
*UNI:bina btae he mobile kan se lga k cls se bhr:-P
*k.g: bag me hr sbjct ki buk & copy…..
*UNI: yar aik paper to phar
by hearthackervsgirls (few years ago!)
EK KHUBSURAT LADKI SANTA SE MARKET ME TAKRA GAYI
TO BOLI:Oh, I am sorry'..!
SANTA:HI, I am santa singh...
nice to meet
u MISS SORRY..!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Delhi se Meerut ja raha hota hai
Suddenly Santa bolta hai: Jaldi chalao, fast nahi to hame kachhe raste se jana parega
Driver: Kyon
Santa: are bewkoof padha nahi, Ye sarak to Haridwar jaane wali hai, pata nahi kabh chali jaye
by Pak101.com (few years ago!)
Ek raat bijli chali gayi,
Sardar: oye kam se kam fan to chalao.
Sardani: kar di na sardaron wali baat fan on karenge to candle bujh jayegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aadmi mango juice ka glass le kar baitha tha..!!
Dost aaya aur fataak se juice pee liya.!!!
Aadmi – Meri to yaar kismat he kharaab hai.. :(Beta fail ho gaya,
biwi dost ke saath bhag gayi,
ghar me chori ho gayi,
nal me paani nahi,
ghar me light nahi...
'
Ab juice me zehar daal ke peene ko rakha tha aur wo bhi tu pee gaya kaminey! :P :D
by Pak101.com (few years ago!)
Wo Kaam Jo Bary Bary
AALIM Na Kr Skay, Aik
Machar Ny Kr Dia.
Lahore Ki Ladies Ko
Adhi Aasteen Sy Pori
Aasteen, Takne Sy
Neechay Shalwar Phr
Socks Tak Pehn Ny Per
Majboor Kr Dia. Karachi,
Multan & Islamabad
Walio Sudhar Jao Ab
Tumhari Baari Hai
(Molvi Dengue.)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Banta: Yeh chaaku kyun ubaal rahe ho?
Santa: Suicide karne ke liye
Banta: Toh phir ubalne kyu, kya zaroorat hai?
Santa: Kahin infection na ho jaaye!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
2 Lovers plan to suicide. Boy jumped first, Girl closed her eyes & return back saying love is blind. Boy in air opened his parachute saying love never dies.
by nadeem (few years ago!)
kal main ne hawksbay per dekkha, 4 addmi ne eik saat sumander main chalang lagaye magar sirf eik ke baal gheley howe. ye kase mumkin hai
baqi 3 ganje they
by Pak101.com (few years ago!)