Agr choty bachy k pait me kery
Agr choty bachy k pait me kery ho jaen
to bachy k pamper me biscuit rakh den
jese hi keera biscuit khane aae foran pkr len.
ZUBAIDA AAPA K DETECTIVE TOTKEY;-
by Pak101.com (few years ago!) / 1189 views
Similar Jokes
Patient: Mjhe bemari hai. Na khaoon tu bhook lagti
hai,
Na soo tu Neend aati hai, Ziada kaam kr k thak jaata
hoon.
Doctor: Saari Raat Dhoop mai betho Theek hojaogay.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Smoking In Front Of His Father ..
His Friend: Oye ! Abba De Saamne Smoking…??
Sardar: Abba Hi Hai Na..
Petrol Pump Te Nahi … !!
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bacha exams mai fail ho gaya aur ghar aa kar zor zor se rone laga.
Baap ne us ko chup karwate hue kaha: Beta, sabr karo, tumhari qismat mai yahi likha tha.
Bacha (jaldi se) : Jee Papa, yeh to acha hua ke mai ne sara saal kuch nahi parha,warna sari mehnat zaya ho jati.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Difference Between Thoughts Of Imran Khan And Imraan Hashmi.
Imran Khan: “If You Give Me 100 Young Boys, I Can Change The Nation”
Imraan Hashmi: “If You Give Me 100 Young Girl, I Can Create Another Nation“
by Pak101.com (few years ago!)
Santa : Soch Raha Hu Ki USA Ghum Aaun,Kitna Paisa Lagega?
Banta : Kuch B Nahi
Santa : Kaise?
Banta : Sochne K Liye Paise Nahi Lagte
by hearthackervsgirls (few years ago!)
PatHaN AskEd a DR: Doodh Peene Se RaNg Gora hOta Hai KyA?
Dr: haaN Doodh Me CaLciuM hota hai is liyE
PatHan: acha to PhiR bhaNs ka BaccHa kyUn KaLa hOta hAi?
by Abdul Hannan (few years ago!)
Mohan: Ladkiya sharab se itni nafrat kyun karti hai?
Sohan: Kyun ki isko pine ke baad unke chue jaise pati shero jaise bartab karne lagte hai!!!
by Pak101.com (few years ago!)
A man came home late at night after a party.
His wife yelled:
“how would you feel if you don’t see me for two days?”
The man couldnt believe his luck: ‘that would be great’!
Monday passed and he didnt see her……
Tuesday and wednesday passed too…..
On thursday his swelling became better
And now he could see her from the
Corner of one eye;)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko
forward kar diya!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pthan Naqli note le kr surf lane shop pe gya.
Shopkepr:
is me Quaid-e-Azam k sr pe Topi nhi hai.
Pthan:
wo meli ho gai hai usi k liey to surf leney aya hun.
by Zia Rasool (few years ago!)