Sardar ji is filling up a job
Sardar ji is filling up a job application
He promptly fills in the lines on NAME, AGE, ADDRESS, etc.
Then came the column SALARY EXPECTED
After much thought he writes: Yes
by Pak101.com (few years ago!) / 892 views
Similar Jokes
Our brilliant Santa does it again-
Teacher- Which is ur favourite dish?
Santa- TATA SKY!!! ;
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Africa kai aik jungle mai aik bohot hi ala nasal ka hiran (deer) ghayab hogaya, Government nai dusray countries ki police ko bulwaya investigation kai liya.
FBI: 4 months ki mahnat kai baad bhi FBI ko kuch na mila aur woh baghair hiran (deer) kai wapis agai.
Indian Police: 5 months ki pahnai ka baad bhi kuch hasil na kar pai aur khali haat hi agai.
Pakistani Police: 20 minute ki mahnai kai baad hi wapis agai aur sath mai aik hati (elephant) lai kar agai aur elephant kah raha tha kai “ Han Han mai hi hiran hon Han Han mai hi hiran hon”
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Shaadi ke baad pati ne pucha: Tumhare shadi se pehle kitne boyfrnd the?
Wife ne 1 lifafa dia.. Jisme chawal ke kuch dane aur 200 Rs. the.
Pati: Ye kya?
Wife: Main jab bhi boyfriend banati thi to 1 chawl ka dana isme daal deti thi.
Pati (Dane gin ke): Bus 7? Aur ye 200 Rs. Kyun?
Wife: 4 killo chawal bech diye the
by tanveer hussain (few years ago!)
“Bharat mera desh hai aur sabhi bhartiya mere
bhai-behen hai”
Ise do Indian ne follow kiya hai
& thats true Indian
1. Rajiv Gandhi
2. Sania Mirza
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BiVi: Shadi K Shuru Mai Jb Main Khana Paka K Lati thi AP Ziada Muje Khilate or Khud Kum Khate Pr Ab Aisa kion Nahi Krtey ?
Shahor: Kion keh Ab Tmhe Khana Pakana Aa Gya hai;)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Best way to purpose a girl.
Take her to sea,
Say her to sit in a boat.
Then take the boat in the middle of sea.
Then say Marry Me
or Leave My Boat
by Pak101.com (few years ago!)
Aadmi road par khara ho kar hans bhi raha tha aur ro bhi raha tha,
paas se guzarne wale larke ne poocha:
Bhai sahib, kiya hua, aap kabhi hanste hain aur kabhi rotey hain.
Aadmi bola: Yaar hans es liye raha hun ke meri saas 7th floor se gir gaii, aur ro es liye raha hun ke wo meri naii BMW par giri hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
2 ghantay aatay ki line main khara rehte huye ek aadmi ghussay se chillaya. "Main Zaradari ko goli marnay ja raha hon." Kuch dari baat woh wapas aakr aatay ki line main khara ho gaya. Kisi ne pucha. "Kyon Maar Diya?" Usne maayusi se jawab diya. "Wahan pe bhi line lagi hui hai."
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan proposed a girl with romantic poetry…..
“Bakra mar gya razai me!
Khan pagal he teri judai me…
Pani me machar tair nahi skta
Ye Khan tere bin reh nhi skta…
Mujhy aisy chor k na ja meri jaan
I am not terorrist,My name is khan.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar:
I really like u.
Girl:
Meri chappel ka size pata hai na?
Sardar:
Lo kar lao gal,
friendship hoi nae,
farmaeshaan shuru
by Tanveer Hussain (few years ago!)