Wife saw a sign board:

Wife saw a sign board:

Shafon suit
Rs 25

... Coton suit
Rs 15

Banarsi suit
Rs 18

Wife:Give me Rs 5OOO i will buy 50 suit.
Husband:Andhi. dhobi ki dukan hai

by Pak101.com (few years ago!) / 893 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mere bache hun ge to

Sardar:

Mere bache hun ge to 1 ko karachi aur ko Lahore chor aaunga

2Admi:woh Q?

kal TV per beta rahe the k bachon k darmiyan waqfa zarooi hai.!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
men

bivi: aj meri salgirah hai. mujhe ap kya tohfa dey gay.
shohar: wo samny siyah Car dekh rahi ho?
bivi: (herat aur Khushi se). Aap mujhy wo Car le ker de gay?
shohar: nahi, mein tmhein us rang ki poni le ker don ga.

by nadeem (few years ago!)
Teacher to Sardar

Teacher to Sardar: “I killed a person” convert this sentence into future tense.

Sardar: The future tense is you will go to jail.

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar


Sardar ki Bewi inspector se:
"Mera Showhar 1 haftay pahly bazaar se aalo lany nikla owr abhi tak ghar wapis nahi aya"
.
Inspector bhi sardar tha, bola: To Bahn jee kuch owr paka lo !

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik Sardar Jab Bhi Kapray Dohta

Aik Sardar Jab Bhi Kapray Dohta
Tu Bht Zor Ki Barish Ho Jati
Aik Din Bht Dhup Nikli
To Sardar Ny Shukar Kiya Aur Dukaan Say
SURF Lenay Chala Gaya,
Jb Dukaan Mai Enter Hua To,
”Badal” Bohat Zor Say Garja,
Sardar Ne “BAADAL Ki Tarf Dekh Kr Kaha:
KIDHR??
Main Te Nimko Lain Aya Wan:-)

by Pak101.com (few years ago!)
Torch Theek Hai

After finishing MBBS, Dr. Munna starts his practice.

He checked 1st patient's eyes, tongue & ears by torch & finallly said..

Bole To.. Torch Theek hai..

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar english k paper main fail ho gaya

Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:

1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man

2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits

3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also

4.do ro do chaar.
give and give four.

5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda

by Mohammad Ali (few years ago!)
Kitni Acchi Lagti Hoon?

Patni Ne Shadi Ke Do Saal Bad Apne Pati Se Ek Raat Ko Puchha.

Patni: “Main Aapko Kitni Acchi Lagti Hoon?”

Pati: “Bahut Hi Jayada”
Patni: “Phir Bhi Kitni?”

Pati: “Itni Ki Dil Chahta Hai Tumhari Jaisi 2-3 Aur Le Aaun“

by Pak101.com (few years ago!)
DaaG to Ache Hai

Ek Ladki Ne ChotY Bache K GaL Pe Kiss Ki

GIRL-Oh SorrY TumHare GaL Pe LiPstik LaG Gai

Bacha-KuCh Acha Karne Se Agar DaaG Lagte Hen,To DaaG to Ache Hote Hen:-)

by Mazhar Khan (few years ago!)
Mobile company

Pathan mobile company mei job k lye gya
1st question k answer pr hi usay laat maar k bhaga
dia
Ques:Which is the most popular network?
Pathan: AL-QAIDA :-D :-D :-P

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

One friday night

Masjid Ke Bahar Chppal Rakhn..

Mohabbat ISHQ Pyar

Aik Din Aik Pathan Ki Apne B..

Ek pagal dusere se

Pappu asked 1 question

Ek bar ek ladka samosa

Shadi Se Pahle Girlfirend

Aati Thi Jaathi Thi

A Tiger was giving wedding p..

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook