Wife saw a sign board:
Wife saw a sign board:
Shafon suit
Rs 25
... Coton suit
Rs 15
Banarsi suit
Rs 18
Wife:Give me Rs 5OOO i will buy 50 suit.
Husband:Andhi. dhobi ki dukan hai
by Pak101.com (few years ago!) / 893 views
Similar Jokes
Sardar:
Mere bache hun ge to 1 ko karachi aur ko Lahore chor aaunga
2Admi:woh Q?
kal TV per beta rahe the k bachon k darmiyan waqfa zarooi hai.!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
bivi: aj meri salgirah hai. mujhe ap kya tohfa dey gay.
shohar: wo samny siyah Car dekh rahi ho?
bivi: (herat aur Khushi se). Aap mujhy wo Car le ker de gay?
shohar: nahi, mein tmhein us rang ki poni le ker don ga.
by nadeem (few years ago!)
Teacher to Sardar: “I killed a person” convert this sentence into future tense.
Sardar: The future tense is you will go to jail.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar ki Bewi inspector se:
"Mera Showhar 1 haftay pahly bazaar se aalo lany nikla owr abhi tak ghar wapis nahi aya"
.
Inspector bhi sardar tha, bola: To Bahn jee kuch owr paka lo !
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Aik Sardar Jab Bhi Kapray Dohta
Tu Bht Zor Ki Barish Ho Jati
Aik Din Bht Dhup Nikli
To Sardar Ny Shukar Kiya Aur Dukaan Say
SURF Lenay Chala Gaya,
Jb Dukaan Mai Enter Hua To,
”Badal” Bohat Zor Say Garja,
Sardar Ne “BAADAL Ki Tarf Dekh Kr Kaha:
KIDHR??
Main Te Nimko Lain Aya Wan:-)
by Pak101.com (few years ago!)
After finishing MBBS, Dr. Munna starts his practice.
He checked 1st patient's eyes, tongue & ears by torch & finallly said..
Bole To.. Torch Theek hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar english k paper main fail ho gaya,
He did translation:
1.Main aam admi nahi hon
I’m not a mango man
2.Sarda or garma fruit hain.
Colda & hota r fruits
3.Mujhey bhi english ati hay
English comes 2 me also
4.do ro do chaar.
give and give four.
5.Mera taluk hari pur hazara se hay
I belong 2 green pur thousanda
by Mohammad Ali (few years ago!)
Patni Ne Shadi Ke Do Saal Bad Apne Pati Se Ek Raat Ko Puchha.
Patni: “Main Aapko Kitni Acchi Lagti Hoon?”
Pati: “Bahut Hi Jayada”
Patni: “Phir Bhi Kitni?”
Pati: “Itni Ki Dil Chahta Hai Tumhari Jaisi 2-3 Aur Le Aaun“
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Ladki Ne ChotY Bache K GaL Pe Kiss Ki
GIRL-Oh SorrY TumHare GaL Pe LiPstik LaG Gai
Bacha-KuCh Acha Karne Se Agar DaaG Lagte Hen,To DaaG to Ache Hote Hen:-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Pathan mobile company mei job k lye gya
1st question k answer pr hi usay laat maar k bhaga
dia
Ques:Which is the most popular network?
Pathan: AL-QAIDA :-D :-D :-P
by Tanveer Hussain (few years ago!)