Sardar got job in BSNL Customer
Sardar got job in BSNL Customer Care.
Customer: Hello, My BSNL Sim locked! What to do?
Sardar: Don't worry, be cool... Remove
BSNL Sim and then use Airtel. Thanks for calling, bye bye!
by Pak101.com (few years ago!) / 826 views
Similar Jokes
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur last me likh dena, paas karke dikha.
by Pak101.com (few years ago!)
Munna: Bolay to apun ko tera operation dobara
karna paray ga.
Patient: Kyun???
Munna: Kyun k apun kay rubber k gloves teray
andar hi reh gaye hain.
Patient: Agar yeh baat hai to mujhay jaanay do.
Mien tumharay gloves ki payment kar doon ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 Admi Ki Maut K Bad Uska Dost Uski BV K Pas Aya Or Bola Kya Me Uski Jagah Le Skta Hu? BV:Muje Koi Aitraz Nhi QABRASTAN Walo Se Puch Lo ;
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Papa sab log Shadi kar k Pareshan hain to Shadi kyon kartay hain?
Papa: Beta Aqal badaam khany se nahi,,, Thokar khanay se aati hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Why didn't you answer me?
Pupil: I did; I shook my head.
Teacher: You don't expect me to hear it rattling
from here, do you?!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Fakir:Ary kuch de do bht bhoka hn
Sardar 100 ka note dikhate hoe bola 50 rupey han tumhare ps?
Fakir khush ho kr Han
Sardr:Te salya Pehle o te Muka le.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1Bar Class Me 1Ladki Gana Gane Lagi
"Zara Zara Touch Me"
Tabhi 1Ladka Utha Aur Use Touch Kiya,
Fir Bola=Le Ab Himmat He to Aage Gake Dikha.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek student ne tamam sawalon k sahi jawab diye magr osy fail kar dia gya. Sawalon k jawab ye the
.
1.Tipu sultan kis larai man shaheed hoy?
Ans: apni last larai mn
.
2.Aelan-e-azadi par dastakhat kahn hoye?
Ans:safhay k aakhir mn
.
3 .Talaaq ki bari waja kia hoti he?
Ans: shadi
.
4 .daryae sind kahan behta he?
Ans:zameen par
.
5 .Aap 8 logon mn 3 aam kesy divide karen ge?
Ans:milk shake bana kar
;-(;-(theek to bataya tha .
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa 2 Banta:
Yeh doctor
log operation karne se pehle
Patient ko behosh kyun karte hen?
Banta:
Kahen patient khud operation karna seekh na le is liye……
by Mazhar Khan (few years ago!)
Race shuru hone ka elaan hua: 1..2..3…Go.
1 bacha apni jaga par khara raha,
coach ne pocha: Beta tum to race mai hissa lene ke liye itne pur-josh the phir jab elaan hua to bhage kiyu nahi?
Bacha bola: Sir,abhi to 1,2 aur 3 ke bhagne ka elaan hua hai, mera number to 4 hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)