Why do girls close
Question : Why do girls close
their eyes while kissing a guy?
Guess‚¦
Guess
.
... .
.
Answer : Yeh ladkiyan ladkon
ko kabhi khush nahi dekh sakti.
by Pak101.com (few years ago!) / 846 views
Similar Jokes
Munna: Bolay to darad kahan hai apko?
Patient (F): Pooray badan mien hai
Munna: Yeh kaisay ho sakta hai ray, kuch detail
batao.
Patient: Tocuhes her right knee and says here,
then touches her earlobe and says here, then
touches her left cheek and says here, etc.
Munna: Aesay hi khaali peeli tension de reli hai,
teri finger mien dard hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mausam ye haseen kehta hai pyar krle.
Dil diwana kehta hai ikrar karle.
chahat kehti hai izhar krle.
par mummy khti hai pehle
.
.
.
Graduation to pass karle
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa Aur Banta Shehar Mein Aaye Aur Zindagi
Mein Pehli Baar Rikshaw Dekha. Santa Rikshaw
Dekh Ke Bola.
Santa: “ Dekho Kitna Chhota Taanga Hai ”
Banta: “ Haan Aur Gadha To Dekho, Aadmi Jesa
Dikhta Hai..!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Yar mujhe 1 hathora or keel chahiye
Sardar: computer k lye.
Sales man: Magar computer me inka kya kaam?
Sardar: Oye yaar mujhe computer me windows lagani hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Patni:- main tumhare bina mar jaaungi.
Pati:-main bhi mar jaaunga. Itni khushi main bardasht nahin kar paaunga
by Pak101.com (few years ago!)
Bv :sath wale ghar me larai hori hai mian bv ki ap bi aik bar jao na
husbnd:me 1,2 bar gaya tha
ye usi ka nateja hai..
by Sabir shah (few years ago!)
Aik Gaon main kisi Buzurg ki mar janey se School
Ma Chutti Ho gai
School se aatey huway bacho ne 2 aur Buzurgon
Ko dekha tu aik bacha bola
Wo Dekho 2 aur chotian aarahi hain!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: active pasive me diff btao
Studnt: active> tere mast mast 2 ne’en mere dil ka le gai chain
Passve> mere dil ka le gai chain tere mast mast 2 ne’en.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa ki maa:-
20 Saal Tk Meri Koi aulad Ni Hui
press reporter:
fir apne kya kiya?
Maa:-Fir me 21 Saal ki hui to papa ne meri shadi karai
"Fir Ja k SANTA Hua"
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan : Abbo semujhe ice cream le kar dain
Baap : beta bohat sardi hai ess sardi mein zukam ho jaye ga
Pathan : koi baat naheen main coat pehan kar kha loon ga
by hearthackervsgirls (few years ago!)